↗ till inläggetBerätta mer
Nej gör inte det. Jag vill inte veta vad WASD och Dave37 gör på sin fritid när de är ensamma.
Är sjuk, så jag har mest legat i sängen. Igår också...
↗ till inläggetBerätta mer
Nej gör inte det. Jag vill inte veta vad WASD och Dave37 gör på sin fritid när de är ensamma.
Är sjuk, så jag har mest legat i sängen. Igår också...
↗ till inläggetHar varit med WASD och käkat pizza på Titanic pizzeria idag.
Hör av er i förväg nästa gång så kanske man kan styra upp något och tackar för presenten! Varit iväg en vecka i Grekland och kom hem igår kväll.
Ontopic: Idag har jag gjort lite underhåll på servern. Och imorgon ska jag se om jag inte kan komma igång med lite kodning på Fuska.
Varit i solen och blivit friterad. Badat i en rutten ank-å och kollat på när klasskramraterna trycker ner huvudet i mjöl. Sen var det en förjävligt dålig konsert. Igår var jag o festa typ.. sen imorgon blir det partaj och äta ute!
Idag har jag och WASD varit hemma hos Guggo och Admin och bjudit dem på jordgubbar.
jag har spelat trumpit :-)
Idag har jag ätit glass.
EDIT: Och tårta.
EDIT 2: Samt italiensk mat. Varför ska man äta sådant när McDonald’s finns?
Jag har av någon outgrundlig anledning besökt det här forumet för första gången på flera år. Gillar den nya designen, även om den kanske inte ens är särskilt ny. Nostalgitripp oavsett, overkligt att se folk från forna tider fortfarande aktiva.
Jag gjorde en jävla god omelett också.
Fyllt år.
Joggat, cyklat över en mil. Varit vaken i över 24 timmar pga vändapå dygn. Gjort en ny youtube video och uppdaterat min hemsida lite.
Denna dag har jag kört i skogen med crossen, kom dock på att jag kör bättre i skogen på en liten stig än på vägen!
Annars har jag spelat lite LoL och varit och köpt pizza! Och självklart dunkat musik med polaren!
Annars har jag kört cross i 90% av denna dag och legat i diket och blödigt lite med men det var bara skönt!
onanerat
ononerat och spelat sims
Slösat pengar på snus och chokladhjul.
Onanerat.
Idag har jag besökt fuska på första gången på... jag vet inte hur länge.
Har även suttit och skrivit på mitt senaste projekt, vilket kommer bli ett IRC-typ nätverk som är krypterat. Ungefär som cryptocat, men bättre(och inte jättelätt att knäcka)
Tog körkort igår, så jag tog pappas bil och körde lite med den.
druckit pilsner i godan ro
Rest från Pula, Kroatien till Oslo och ska nu spendera natten här. Imorgon är det dags att flyga hem.
drömde en våt dröm om en som gick i min klass, men sen blev jag väckt innan höjdpunkten av min farsa som skrek o undra om jag var hungrig, svara nej o försökte somna om men kunde inte
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in