American Pie: The Naked Mile. Awesome.
Vilken Film Såg Du Senast?
Grown Ups 8/10
Riktigt rolig film.
Full metal jacket, den var fantastisk, den borde alla se
↗ till inläggetFan va bra den ärFull metal jacket, den var fantastisk, den borde alla se
OnT: Ladykillers (Remaken från 2004). Var faktiskt riktigt bra.
Trolljegeren.
Riktigt grym. Lite småtråkig i början, men fan vad spännande mot slutet!
Ska se The Sorcerers Apprentice nu :o
Scott Pilgrim vs The World, ganska bra. Älskar att Scott har en Smashing Pumpkins tröja på sig i en del i filmen. (Den som det står Zero på)
Såg Alien häromkvällen, helt klart en bra film med bra effekter osv trots att den är rätt åldrad idag (1979).
↗ till inläggetDen filmen är ju sjukt kass. :PScott Pilgrim vs The World, ganska bra. Älskar att Scott har en Smashing Pumpkins tröja på sig i en del i filmen. (Den som det står Zero på)
OnT: Unstoppable var den senaste filmen jag såg, lam film.
Sagan om De Två Tornen
För tredje gången tror jag. Det är en mycket bra film ;)
Men lite seg när merry och pippin sitter i det där trädet/enten whatever som går jättelångsamt jättelänge och pratar med mörk röst.... seeeeeeeeeeeeegt.
Mr. and Mrs. Smith, sjukt rolig film.
Pans labyrinth. den sög.
Die hard 3
Jackass 3
Bästa filmen någonsin.
Freedom Writers i skolan, äckligt bra film. Rekommenderas starkt.
The frighteners
Jackass 3D. Så jävla klockren. :D
The Shawshank Redemption, och kan konstatera att den inte är värd att ligga etta på IMDB's topp 250. Så jävla bra är den inte, sevärd och underhållande men inte den bästa filmen som någonsin gjorts. 7/10 i betyg.
↗ till inläggetSmaken är som baken, tycker den är skitbra, en av Morgan Freemans bästa filmer.The Shawshank Redemption, och kan konstatera att den inte är värd att ligga etta på IMDB's topp 250. Så jävla bra är den inte, sevärd och underhållande men inte den bästa filmen som någonsin gjorts. 7/10 i betyg.
Senast såg jag A Prohpet från 09, den var bra, blev förvisso väldigt långtråkig emot slutet.
↗ till inläggetDen var bra, men tycker du att den förtjänar förstaplatsen?Smaken är som baken, tycker den är skitbra, en av Morgan Freemans bästa filmer.
Senast såg jag A Prohpet från 09, den var bra, blev förvisso väldigt långtråkig emot slutet.