Tjena!
Behöver tips på vad vi i våran klan ska tänka på när vi spelar. Hittills har jag bara tillgång till några fragfilmer, men kan kanske ladda upp demos sedan.
Videor:
Tjena!
Behöver tips på vad vi i våran klan ska tänka på när vi spelar. Hittills har jag bara tillgång till några fragfilmer, men kan kanske ladda upp demos sedan.
Videor:
Ja, ni kan ju sluta sätta er ner och spreja som fan mot era motståndare. Funkar mot low motstånd, men absolut inte bättre än så.
EDIT: Nvm
Första filmen 1:55, vilket aim...
↗ till inläggetKommer från killen som hänger på jailbreak servrar ^^ (Admin tom)Funkar mot dig då.
Första filmen 1:55, vilket aim...
Men om du nu anser att du är så jävla bra så är du kanske på en 1on1?
K.
↗ till inläggetLanga steam, så kör vi.Vad i helsikte har Jailbreak med mina skills och göra? Ja, vem är du?
ip pw?
lolkfezt vs ZnK, det här skulle man specat :)
↗ till inläggetHaha mena, kör med HLTV! :Dlolkfezt vs ZnK, det här skulle man specat :)
Nae han är nåb.
Använder inte skype. Hade dig innan på steam btw. Men tog bort dig. Men adda msn dårå. [email protected]
I'm so gonna watch.
↗ till inläggetJaha, ja du är CrazyCake, inte ip-bannad ännu? Men varför drar du inte bara ett PM med ip och pw? Du utmanade mig, då fixar du server. =)Använder inte skype. Hade dig innan på steam btw. Men tog bort dig. Men adda msn dårå. [email protected]
↗ till inläggetMåste ju bestämma en tid. Lägg till mig på msn bara.Jaha, ja du är CrazyCake, inte ip-bannad ännu? Men varför drar du inte bara ett PM med ip och pw? Du utmanade mig, då fixar du server. =)
↗ till inläggetMåste ju bestämma en tid. Lägg till mig på msn bara.
Så du är CrazyCrake... är inte du IP bannad? Jag ska kontakta admin och få dig bannad. :evil:
↗ till inläggetNär har jag sagt det? ;)
Så du är CrazyCrake... är inte du IP bannad? Jag ska kontakta admin och få dig bannad. :evil:
↗ till inläggetNär du gav mig din MSN! ;)När har jag sagt det? ;)
↗ till inlägget:) :)När du gav mig din MSN! ;)
Ivarjefall, vill du spela så får du kontakta mig på msn. Tänker inte skriva i tråden mera.
ÄR matchen slut ännu :D? Är det försent o specteta?!?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in