💬
Logga in
Fuska.se

Erepublik

355 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

och vilket parti tillhör du?

Partiet (f.d. liberala vikingar).

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag kör det, heter Mazik3 och är i lvl 21.

22 Nov 2010
Nivå 0 · Nykomling

1.lander du borde byta parti (FHD for the win ) 2.hahahahahahahaha Mazik3 du ställde upp i min tävling på min tidning förra vecksn

4 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Hej alla goda och glada!

Världen utvecklas för varje dag som går. Den senaste tiden har Sverige och Polen attackerat Tyskland för att ta över lite välförtjänt mark. :)

Sverige är inte lika stort idag som för 2 år sedan, dock är vi en skara som har det roligt med intressanta diskussioner och så har vi även tagit över Danmark i ett vänskapligt försök att göra landet fritt från serbiska PTOare (PTO = Political Takeover, ett sätt att ta över ett land för att sedan förstöra det från insidan).

Prova på vetja! Det tar inte så lång tid att lära sig själva spelet. Ifall du har bråttom kan du klara av det viktigaste på 5 minuter medan den som letar efter mer kommer att kunna vara sysselsatt i flera timmar.

www.*reklam*

5 Jan 2011
Nivå 6 · Fuskare

precis börjat men fattar knappt nåt. Finns det någon bra guide eller så?

15 Jan 2011
Nivå 2 · Novis

Gå in på youtube och titta , Jag heter kerex132 på erepublik.

17 Apr 2011
Nivå 0 · Nykomling

Jag heter Farbrorbla, Om ni har tankar på att börja spela, Skicka ett pm till mig här på fuska så skickar jag en invite :)

Det är riktigt roligt, ni borde pröva det :)

24 Apr 2011
Nivå 4 · Lärling

Är det verkligen så roligt? Funderar på att börja. :/

Nivå 6 · Fuskare

Roligt är det väl inte precis. Det är ju ett textspel trots allt. Om man håller på mycket med företag och politik kan det nog vara en hel del att göra där men jag är bara en "two clicker"(work,train) så jag är nog inte den bästa personen att snacka om det.

5 May 2011
Nivå 0 · Nykomling

Om någon är sugen på att pröva så är länken här:http://www.*reklam*/

Senast ändrad:

18 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Får ta chansen i akt och bumba denna tråd, ett helt grymt spel som lugnt förtjänar en chans!

17 Jul 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare

Började spela det idag, i brist på annat att göra. Fast det verkar kul.

27 Jan 2013
Nivå 0 · Nykomling

eSverige behöver din hjälp!

eSverige i http://www.*reklam* ligger just nu i krig med eLettland och motståndet är starkt. Samtidigt har våra allierade Finland (som vi för övrigt har en allians med; Asgard) i krig emot eEstland. eKanada är också våra nära vänner som är på väg in i Asgard och de försvarar sig med näbbar och klor emot blodtörstiga spanjorer. Vi behöver alla nya spelare vi kan hitta och det är snabbt! Eftersom krigsmodulen är upplagd som så att även nybörjare kan göra stor skillnad är varje ny spelare väldigt viktig just nu.

Det finns massor av hjälp att få på forumet http://www.*reklam* så se till att även registrera dig där för att få en bra start och träffa dina landsmän.

eSverige behöver din hjälp - är du med eller emot?

Mvh

Utbildningsverket - eSverige

Nivå 13 · Mästerfuskare
"That's a very nice link you have there, shame if something were to happen to it." - Fuskabot

Senast ändrad:

12 Feb 2013
Nivå 0 · Nykomling

Upp till kamp! | Dags att befria vårt land. bit.ly/Wj644n

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Upp till kamp! | Dags att befria vårt land. bit.ly/Wj644n

Vi måste stå upp för vårt land!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in