jag skulle fixa 99 i de flesta dyra skillsen, skulle jag köpa nice armour, eller leka i wildy med full dh:)
1b... Ughhh
antagligen 99 prayer, construction, crafting, herblore, mage, och range med chins. sen skulle jag köpa phats santa hat och andra fina och bra armours.
Dog i wilderness tappade 0.5mil :/ Men det var dock ett tag sen, nu har jag slutat spela runescape.
↗ till inläggetOfftopic much?Dog i wilderness tappade 0.5mil :/ Men det var dock ett tag sen, nu har jag slutat spela runescape.
OnTopic: Köpa partyhats och Några Member PINS på nån blackmarket hemsida
↗ till inläggetDu kommer inte få allt det där för bara 1b.antagligen 99 prayer, construction, crafting, herblore, mage, och range med chins. sen skulle jag köpa phats santa hat och andra fina och bra armours.
nä, men om jag skulle ha oändligt med pengar
↗ till inläggetnä, men om jag skulle ha oändligt med pengar
Det var inte frågan, Frågan var vad skulle du göra om du hade 1b.
Ontopic: Skulle lvlat herblore,prayer och magic. Sen skulle jag köpt bra gear och flera brid sets.
↗ till inläggetsant sant B)Det var inte frågan, Frågan var vad skulle du göra om du hade 1b.
Ontopic: Skulle lvlat herblore,prayer och magic. Sen skulle jag köpt bra gear och flera brid sets.
skulle köpt en vit phat och äga
jag har 1.8b
↗ till inläggetnä, men om jag skulle ha oändligt med pengar
Då måste du nog vänta tills du blir 18 år eller över och flytta till Cambridge, Storbritannien och få jobb på Jagex och bli en JMod (Jagex Moderator), tror att dom har oändligt.
OnT: Köpa saker till vänner, för har typ redan allt jag behöver. ;)
jag e inte säker på oändligt med cash om man e jm...
↗ till inläggetDu kommer inte få allt det där för bara 1b.
Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.
Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där.
↗ till inläggetVi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i.Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.
Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där.
↗ till inläggetVi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i.
NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.
↗ till inläggetNÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.
Men eftersom det är ett svenskt jävla forum så går man efter svenska språket naturligtvis? Jävla idiot.
↗ till inläggetMen eftersom det är ett svenskt jävla forum så går man efter svenska språket naturligtvis? Jävla idiot.
Ja därför blir 1 biljon 1000 miljarder vilket lär räcka eller?
↗ till inläggetPå Runescape är 1b = 1000mNÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.
Inte Svenska, inte Engelska, Runescape
↗ till inläggetPå Runescape är 1b = 1000m
Inte Svenska, inte Engelska, Runescape
Okej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder.
↗ till inläggetMen fattar dy trögt?Okej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder.
När man skriver 1b på Runescape så menar man 1000 miljoner, finns det något att argumentera över?