💬
Logga in
Fuska.se

1b... Ughhh

26 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag skulle fixa 99 i de flesta dyra skillsen, skulle jag köpa nice armour, eller leka i wildy med full dh:)

Nivå 3 · Lärling

antagligen 99 prayer, construction, crafting, herblore, mage, och range med chins. sen skulle jag köpa phats santa hat och andra fina och bra armours.

Nivå 4 · Lärling

Dog i wilderness tappade 0.5mil :/ Men det var dock ett tag sen, nu har jag slutat spela runescape.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Dog i wilderness tappade 0.5mil :/ Men det var dock ett tag sen, nu har jag slutat spela runescape.

Offtopic much?

OnTopic: Köpa partyhats och Några Member PINS på nån blackmarket hemsida

30 Apr 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

antagligen 99 prayer, construction, crafting, herblore, mage, och range med chins. sen skulle jag köpa phats santa hat och andra fina och bra armours.

Du kommer inte få allt det där för bara 1b.
Nivå 3 · Lärling

nä, men om jag skulle ha oändligt med pengar

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det var inte frågan, Frågan var vad skulle du göra om du hade 1b.

Ontopic: Skulle lvlat herblore,prayer och magic. Sen skulle jag köpt bra gear och flera brid sets.

1 May 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Det var inte frågan, Frågan var vad skulle du göra om du hade 1b.

Ontopic: Skulle lvlat herblore,prayer och magic. Sen skulle jag köpt bra gear och flera brid sets.

sant sant B)
3 May 2011
Nivå 5 · Fuskare

skulle köpt en vit phat och äga

4 May 2011
Nivå 0 · Nykomling

jag har 1.8b

5 May 2011
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Då måste du nog vänta tills du blir 18 år eller över och flytta till Cambridge, Storbritannien och få jobb på Jagex och bli en JMod (Jagex Moderator), tror att dom har oändligt.

OnT: Köpa saker till vänner, för har typ redan allt jag behöver. ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

jag e inte säker på oändligt med cash om man e jm...

5 Aug 2011
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Du kommer inte få allt det där för bara 1b.

Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.

Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ptja, beror på om vi snackar engelska eller svenska, 1 billion på svenska är 1000 miljarder, vilket lär räcka gott och väl.

Snackar vi engelska däremot så lär man knappast ha råd med allt det där.

Vi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vi pratar om Runescape ditt smartass, titta vilket forum det ligger i.

NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

NÄHÄ det visste jag absolut inte, men jag konstaterade att på ENGELSKA är "one billion" det samma som en miljard är på svenska, däremot blir "en billion" på svenska 1000 miljarder. Gör om gör rätt.

Men eftersom det är ett svenskt jävla forum så går man efter svenska språket naturligtvis? Jävla idiot.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Men eftersom det är ett svenskt jävla forum så går man efter svenska språket naturligtvis? Jävla idiot.

Ja därför blir 1 biljon 1000 miljarder vilket lär räcka eller?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

På Runescape är 1b = 1000m

Inte Svenska, inte Engelska, Runescape

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

På Runescape är 1b = 1000m

Inte Svenska, inte Engelska, Runescape

Okej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Okej, men sedan kan du ju förklara vad Runescape är för språk, Runescape är på engelska inte sant? Jag konstaterade endast att på svenska är 1 biljon 1000 miljarder.

Men fattar dy trögt?

När man skriver 1b på Runescape så menar man 1000 miljoner, finns det något att argumentera över?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in