💬
Logga in
Fuska.se

Mw3

30 svar · startad

Trådstartare #1

Vad tror ni om spelet kommer det bli bra / dåligt ? :)

Senast ändrad:

Tror mer på BF3.

Ser ut som Call of duty 4.

Samma sak varje år, ser absolut ingenting nytt jämfört med andra spel.

Köper hellre Battlefield 3.

Är ett cod fan så jag kmr att köpa mw3.

Jag tycker också att det verkar nice. Har sett bilder på vapen o sånt.

Senast ändrad:

Dem rushar COD alldeles för mycket. Blir nog ett köp ändå. IW har nog lärt sig läxan med MW2.

Blir ett köp direkt, sjukt bra singleplayerlägen i de tidigare spelen (inte black ops dock).

Trailern peppade mig egentligen ingenting. Ärligt talat så gjorde den mig bara mindre peppad. Den visade liksom inget nytt.

Hoppas att dom satsar på en lång och bra singleplayer. Tidigare kampanjer har varit spännande men ändå rätt så värdelösa för det är verkligen dödstråkigt att skjuta på soldater. Multiplayerläget måste också förnyas på något sätt så det inte blir samma sak som i dom senaste COD-spelen.

Men jag tror ändå att det blir ett köp.

Senast ändrad:

jag är taggad inför AC-130 uppdraget, älskade det i Cod4 :D ett av mina favoriter, dessutom var den inte IR, utan vanlig bild.

25 May 2011

Ifall man kan kö Split Screen på BF3 så blir det det, annars MW3.

Trådstartare #11

Jag tycker det såg ganska bra ut, blir nog ett köp direkt :)

29 May 2011

Kommer att vänta tills nån kompis köpt det och köra hos honom istället för att köpa själv i första taget den här gången.

Tänker inte göra samma misstag som med black ops.

↗ till inlägget

Kommer att vänta tills nån kompis köpt det och köra hos honom istället för att köpa själv i första taget den här gången.

Tänker inte göra samma misstag som med black ops.

Äsch, spelet är ju i rätt händer igen hos Infinity Ward och inte helt värdelösa Treyarch. Borde inte göra någon särskilt besviken. ;)
30 May 2011

Tänker mer på att köpa MW3 nu; http://callofduty.wikia.com/wiki/User_blog...l_Mode_Revealed!

Coolt att förmodligen kunna lvla upp i Survival.

Senast ändrad:

va? Vad är Survival mode för något da?

Det är säkert samma som prestige skulle jag tro.

31 May 2011

Nej, har ni hört talas om Halo's FireFight eller Gears of War's Horde? Men det är såhär med en simpel förklaring: Troligtvis så ska man typ kunna kö det på multiplayer banorna som kommer med i spelet och det går ut på att döda T.Ex Ryssar som kommer sen runt wave 10 eller något så kommer det hundar med explosivt material mot en, nog för att det inte är allt men det är allt jag vet.

AH jag fattar vad du menar.

Går ut på att typ överleva waves med fiender va?

Typ som zombies i black ops fast på multiplayer banorna med vanliga fiender?

1 Jun 2011

Mm, lutar åt det hållet.

2 Jun 2011

Kommer definitivt köpa det, jag är ett stort CoD fan. Har däremot inte några höga förväntningar. IW borde ha gjort multiplayern.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in