💬
Logga in
Fuska.se

Mw3

30 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Ska vänta tills jag får se gameplays.

Nivå 6 · Fuskare

Att det är skitlikt MW2, är jag bara skit glad för.

15 Jun 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Att det är skitlikt MW2, är jag bara skit glad för.

Då betyder det ju att det är samma skit :<

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ny, fet single player story och ett antagligen ganka förbättrat multiplayer, vad gnäller ni om?
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

What Collez said.

Nivå 7 · Fuskare

Ni vet att IW bara gör halva campaginen va? Sledgehammer kommer göra den andra delen, och Raven sotfware kommer göra Multiplayern...

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ni vet att IW bara gör halva campaginen va? Sledgehammer kommer göra den andra delen, och Raven sotfware kommer göra Multiplayern...

Raven software kommer bara hjälpa till med multiplayern som jag förstått det, Raven är dessutom dom som ihop med Id software gjort Quake spelen så det ökar bara mitt förtroende för multiplayerdelen i MW3. ;)

Senast ändrad:

16 Jun 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Raven software kommer bara hjälpa till med multiplayern som jag förstått det, Raven är dessutom dom som ihop med Id software gjort Quake spelen så det ökar bara mitt förtroende för multiplayerdelen i MW3. ;)

Och dessutom så har IW delats, så det är inte ens gamla IW som gör det ...

17 Jun 2011
Nivå 2 · Novis

det blir nog bra. men jag tycker som dom flesta andra att trailern är överdriven och säger inte så mycket om spelet.

21 Jun 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Och dessutom så har IW delats, så det är inte ens gamla IW som gör det ...

det är det som är kvar av Infinity Ward som gör det, tillsammans med Sledgehammer, det är inte uppdelat som någon annan sa.
23 Jun 2011
Nivå 1 · Novis

Jag har mycket stora förhoppningar på MW3. Har spelat både ettan och tvåan och det enda jag varit missnöjd med är multiplayer-delen. Finns nog inget värre än hoppa in i en kö för en match med några polare, varav nästan alltid en av oss blev kickad och resten slängdes in i en match vilket ledde till stor frustration. Men trailern ser lovande ut. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in