💬
Logga in
Fuska.se

Ditt Mest Galnaste/roligaste Minnet I Cod

40 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

När jag gjorde 360 nonscope på black ops :D

http://www.youtube.com/watch?v=NlORcq2CzbQ

Sorry för dålig låt OCH kvalité.

24 May 2011
Nivå 0 · Nykomling

Min yngsta syster på cirka 7 år ville spela, hon brukar inte få men i detta fall så gav jag henne tillåtelse. Hon sprang runt som vilken CoD-noob som helst och sköt hejvilt, Hon gick runt med sin aug och fick till min förvånelse en 3 killstreak. hon fortsatte och fixade game winning med ett klockrent HS.

Minst sagt slagen var jag...

26 May 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

3 triples på en vecka! En med Model Akimbo, en med Spas12, och en med Barrett. Vad säger man, GOML? :D

3 Jun 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

3 triples på en vecka! En med Model Akimbo, en med Spas12, och en med Barrett. Vad säger man, GOML? :D

3 på 1 vecka ;o? Jag har lxm fått 1 på 2 år :s.

Men mitt galnaste är nog när jag hade Harrier, Chopper Gunner, Nuke.

Fick min harrier som jag fick 4 kills med o fick min Chopper. Använde den men den och harriern blev ned skjuten så jag var tvungen att få 14 kills med intervention, och DET var inte lätt, men jag fick den tillslut iaf.

9 Jun 2011
Nivå 2 · Novis

Första matchen på CoD 4, 27-3 i stats med M40A3 :D

10 Jun 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Första matchen på CoD 4, 27-3 i stats med M40A3 :D

omöjligt, M40A3 classen låser man upp i level 3
12 Jun 2011
Nivå 7 · Fuskare

Tomahawk cross the map /Black ops.

:ng:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

omöjligt, M40A3 classen låser man upp i level 3

Jag körde hos en kompis ;)

Senast ändrad:

24 Jun 2011
Nivå 7 · Fuskare

Spelade COD4 ps3 bana: Backlot

Jag hoppade helt random efter att en vägg tog slut och sköt helt random så fick jag HS :D

Nivå 1 · Novis

Någon gång när jag körde SnD (Favela), jag hade riot och var ensam kvar. Först tog jag en snubbe sedan stack jag upp på taken för då var det bara en sniper och jag kvar ;) Han försökte vara smart och kasta tk under mig men failade och jag tog upp den och kastade den när han reloadade ;) Alla garvade sjukt mycket :D

13 Jul 2011
Nivå 6 · Fuskare

Jag fick noscope execution (L96) en gång hemma hos en kompis enång :P.

Jag är bättre på noscope än scope.

Nivå 5 · Fuskare

Fick mig en gwk med en stun idag på mw2. :) Tror det var min femte stun kill men min första gwk.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag lyckades försvara bomben idag i HQ mot sex pers samtidigt som jag väntade på förstärkning ifrom av att folk skulle joina och återta dom kickades plats.

Nivå 1 · Novis

Mitt galnaste minne måste vara från Modern Warfare 2. Jag och en vän satt i en av bunkrarna på banan Wasteland. Vi körde Ground War och vårat lag blev totalt slaktade. Minst 10 personer i motståndarlaget fick AC130, Chopper Gunner och så vidare - därför bestämde vi oss att det var lika bra att gömma sig där nere under marken. Men fy fan vad det small, skärmen skakade hela tiden och det enda man hörde var bomber och skott som susade förbi. Vi satt tillslut och skrek i Skype när dem stormade in på oss. Good times!

14 Jul 2011
Nivå 4 · Lärling

För längesedan då jag spelade MW2 varje dag och nötte och nötte...var nog min första NUKE på favela, hade desert eagel akimbo och throwing knife till min nuke, stats var 28-1 + nuken sen :)Eller 2 stycken attack dogs på nuketown, vårt lag ägde motståndarlaget, synd att jag inte spelade in ljudet på skype! hahah

11 Aug 2011
Nivå 3 · Lärling

Hahaa :D Idag körde jag Domination i skidrow. Sen när jag skulle gå upp fö en trappa börja nån å skjuta på mig så jag fick bleedout, och for snabbt ner å ligga i trappan! Då hade jag plötslit hela mitt eget team bakom mig som börja skjuta villt mot fienderna som kom framför oss. Det roliga var att fienderna sprang till trappan så ja kniva dom i benet hela tiden, vilket ledde till 11 killstreak, Ac130 ! :-D

8 Oct 2011
Nivå 0 · Nykomling

Roligaste minnet skulle väll va på mw2 när ja och 2 kompisar låg o "vaktade" ena bomben på SnD när en snubben som va last alive kom o skulle planta bomben o vi stängde in honom me våra riot skield tils det att det var dax att defuza. Min kompis vände sig o om och bytte vapen så att rioten var vänd mot grabben. När d va klart började typ alla asgarmva. Grymt kul :D

16 Oct 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det roligaste är ändå när man kastar själva flash/stun- granaten på någon så att de dör, har jag gjort ett par gånger. [:

Förutsättning är dock att personen an kastar på är halft nedskjuten innan man kastar alternativt kör hardcore. Enligt mig kastar man även granaten hårdare i Black Ops, har fått fler "stungranat" kills där än på MW2.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det roligaste är ändå när man kastar själva flash/stun- granaten på någon så att de dör, har jag gjort ett par gånger. [:

Förutsättning är dock att personen an kastar på är halft nedskjuten innan man kastar alternativt kör hardcore. Enligt mig kastar man även granaten hårdare i Black Ops, har fått fler "stungranat" kills där än på MW2.

Beror nog på att alla spelar med Second Chance i Black Ops.

17 Oct 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare

Första gången jag körde COD så spelade jag splitscreen med brorsan. Jag var verkligen inte bra på cod men jag sprang omkring.

Så jag passade på att screenpeaka när jag ser att min bror springer fram, så i hans perspektiv ser man en gubbe (alltså jag) som står med ryggen vänd bakåt och ser inte fienden som kommer bakom.

Jag tror brorsan ville vara lite snäll, för han sköt mig inte direkt, men jag märkte ju tilslut att han var bakom mig så jag vände mig om och då sköt han mig.

Då såg jag ju hur lustigt det ser ut (i hans killcam), när jag står och inte gör något, men märker att något är fel så jag sakta sakta vänder mig om och dör.

Fail :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in