💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Låten Du Har Hört!

269 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

Bl.a. Audioslave, Red Hot Chili Peppers och Ozzy.
24 Oct 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag skämtade ju när jag skrev det där om ADHD, men det är en personlig åsikt från mig, även om det var på skoj och jag inte menade på allvar. Jaja, nu struntar vi i detta nu.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, det kan du inte garantera.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

eftersom jävligt mycket av dagens mixning sker i datorer, så kan man garantera det jo.
25 Oct 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

eftersom jävligt mycket av dagens mixning sker i datorer, så kan man garantera det jo.

Och för att inte tala om att det mest uppenbara, det hörs.
30 Jun 2011
Nivå 13 · Mästerfuskare

Alla chipmunk versioner av låtar, vilken låt det än är.

5 Jul 2011
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det är därför man lyssnar på bra musik som Bob Dylan, The Beatles & Neil Young :D

Sämsta jag hört.. hmm.. typ, cannibal corpse?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Rebecca Black :_

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Rebecca Black :_

Men ärligt talat.

Vem tar hennes låt seriöst? Det är ett skämt och ingenting som har skapats med konstnärliga intentioner. Då är det värre med band som försöker vara seriösa eller djupa men saknar den intellektuella och emotionella kapacitet som krävs, och istället blir resultatet någonting fullkomligt banalt eller pretentiöst.

Det här är nog det värsta jag någonsin hört. Inte nog med att musiken är sorgligt usel, texten är även den under all kritik. Japp, de här grabbarna är hundra procent seriösa. De blockerade en motorväg i Los Angeles för att kontaminera omgivningen med denna vidriga jävla smörja.

Senast ändrad:

6 Jul 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare

Eric Saade - Popular

Texten är hemsk.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Eric Saade - Popular

Texten är hemsk.

Den och Danny's i schlagern, fyfan. Upprepning av samma ord 57 gånger :_.

↗ till inlägget
Men ärligt talat.

Vem tar hennes låt seriöst? Det är ett skämt och ingenting som har skapats med konstnärliga intentioner. Då är det värre med band som försöker vara seriösa eller djupa men saknar den intellektuella och emotionella kapacitet som krävs, och istället blir resultatet någonting fullkomligt banalt eller pretentiöst.

Det här är nog det värsta jag någonsin hört. Inte nog med att musiken är sorgligt usel, texten är även den under all kritik. Japp, de här grabbarna är hundra procent seriösa. De blockerade en motorväg i Los Angeles för att kontaminera omgivningen med denna vidriga jävla smörja.

Jag tror hon själv tar det pretty-seriöst. Hon var med i intervjuer och gestikulerade om hur viktigt det är för tonåringar att känna sig trygga i sig själva osv :_ Ang den låten du länkade så var den brutalt dålig, och jag känner nästan mer här att det saknas någon typ av seriös tanke bakom låten, då det är medelstadienivå på hur dom sjunger och utövar de groteska "dansstegen".

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Den och Danny's i schlagern, fyfan. Upprepning av samma ord 57 gånger :_.

Jag tror hon själv tar det pretty-seriöst. Hon var med i intervjuer och gestikulerade om hur viktigt det är för tonåringar att känna sig trygga i sig själva osv :_ Ang den låten du länkade så var den brutalt dålig, och jag känner nästan mer här att det saknas någon typ av seriös tanke bakom låten, då det är medelstadienivå på hur dom sjunger och utövar de groteska "dansstegen".

Nej, sången är gjord i syfte att uppmärksamma de hemlösa barnen i USA, vilket också var anledningen till att de utförde ett så korkat PR-trick som att stoppa trafiken på en av landets mest trafikerade vägar.
↗ till inlägget

Hej! Nu kommer jag och är nyficken på vilken är just din sämsta låt! Länka sämsta låten du någonsin har hört! Här är den sämsta jag har hört!

Jag håller med!

Man får ju typ en knockout i hjärnan när man hör den!

X_X

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, sången är gjord i syfte att uppmärksamma de hemlösa barnen i USA, vilket också var anledningen till att de utförde ett så korkat PR-trick som att stoppa trafiken på en av landets mest trafikerade vägar.

Har hört att hon tjänat ihop 1 million $ bara på YouTube videon, stämmer det ?
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Har hört att hon tjänat ihop 1 million $ bara på YouTube videon, stämmer det ?

Ingen aning, jag snackade om videon jag länkade.
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ingen aning, jag snackade om videon jag länkade.

Jaha, jag spånade bara vidare.
7 Jul 2011
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

eller pretentiöst.

Arrgh. Pretentiös musik är det värsta jag vet. Mycket värre än Lady Gaga, Justin Bieber eller någon annan liknande musiker någonsin kan vara.

:cry:

Värst är det nästan när det finns potential, men artisterna är så pretentiösa så man bara vill spy på dom. Typ The Knife.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Ja, Nordpolen är ju i en klass för sig. Jag tror att jag postar intervjun här så alla kan se vilket pretentiöst mongo han är. Jag menar, ifall det skulle vara så att någon tycker att hans låtar är djupa och behöver lite omskolning.

Och Heartbeats med The Knife är en grym låt tycker jag. :P Men jag har inte hört någonting annat med dem.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Alltså, deras musik är helt ok. Men i övrigt vill man bara spy lite.

"Uuh vi vill inte spela live och ingen får fota oss :( :( "

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in