💬
Logga in
Fuska.se

Ensam Hemma I Två Veckor

56 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Mumutio: Vad är du för en tråkig rackare. Ni måste ju självklart testa att göra det på diskmaskinen också.

Nivå 7 · Fuskare

Sätt hunden på ett pensionat, och sen ha fest i en tre fyra dagar i sträck :D Du bör dock ha en kompis som kan hjäla dig städa :P

9 Jul 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare

När jag är ensam hemma så brukar jag hitta på egna låtar och sjunga dem över hela huset, baka och vara ute och plocka blåbär.

Det gjorde jag i alla fall jättemycket i höst när jag var på landet och inte hade så mycket att göra.

Men vi är alla olika, jag vet inte om du är så förtjust i ovanstående grejer... men sånt gillar jag att göra.

BTW, hittar du något nice datorspel i spelbutiken? Det kan du köpa. Jag rekommenderar något som man kan spela mycket efter att man klarat ut storyn. Något riktigt kul och beroende framkallande.

Läs böcker?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

När jag är ensam hemma så brukar jag hitta på egna låtar och sjunga dem över hela huset, baka och vara ute och plocka blåbär.

Det gjorde jag i alla fall jättemycket i höst när jag var på landet och inte hade så mycket att göra.

Men vi är alla olika, jag vet inte om du är så förtjust i ovanstående grejer... men sånt gillar jag att göra.

BTW, hittar du något nice datorspel i spelbutiken? Det kan du köpa. Jag rekommenderar något som man kan spela mycket efter att man klarat ut storyn. Något riktigt kul och beroende framkallande.

Läs böcker?

Tycker inte, att man ska köra spel, mycket när man är ensam. Det kan man väll göra när man är inte ensam. Men jag skulle nog tipsa det du sa först, sjunga låtar i huset. Sen ochså kan man ju ha på hög musik.
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #25

Haha ja sjunga högt brukar jag faktiskt göra. XD

Nivå 5 · Fuskare

Att ta hem 2-4 kompisar och köra poker är alltid roligt, med eller utan riktiga insatser.

Om man inte vill satsa pengar kan man köra med godis som substitut.

10 Jul 2011
Nivå 6 · Fuskare

Jag tänkte säga knalla runt helt naken hela dagarna men det kan ju bli olustigt om hunden skulle hoppa upp i ditt knä och vilja mysa.

Nivå 5 · Fuskare

Är du fortfarande ensam hemma?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #29

Aa. :)

Nivå 13 · Mästerfuskare

Försök att jonglera med olika föremål du hittar i huset.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hunden! :D
11 Jul 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

↗ till inlägget
Hunden! :D
:lol:
Nivå 5 · Fuskare

Vad har du gjort hittills då? :P

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #34

Myst med flickvännen, lanat, gått ut med hunden, lagat en himla massa mat och varit iväg och badat. :o

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om du bor i skogen, hugg ner lite skog.

Nivå 4 · Lärling

Gör ett stort domino med föremål i huset eller med mynt.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det här är inte riktigt ett tips, men när jag är på landet så brukar jag ta på mig mina högklackade skor och gå catwalk i huset (lol). Tror inte du gillar sånt, men när man är ensam hemma kan man göra vad man vill som man tycker är kul fast som är lite "pinsamt" att göra när alla andra är hemma.

Dansa, sjunga, leka att man är i värsta spökhuset... hehehe.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det här är inte riktigt ett tips, men när jag är på landet så brukar jag ta på mig mina högklackade skor och gå catwalk i huset (lol).

Låter sexigt ;) :lol:
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Låter sexigt ;) :lol:

Hehe, jaa, kanske det ;)

onT: Kom just på en ny grej. Om du har, så läs igenom dina gamla skolarbeten! När jag hade tråkigt så satt jag i flera timmar och läste om mina geografiprojekt, berättelser jag skrivit i svenskan, och jag lärde mig jättemycket! Eller, jag hade ju kunnat det förut men glömt bort.

Kolla också i fotoalbum, det är mysigt.

25 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Gör om huset till en recording studio av musik.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in