💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Kört lite på min rogue dinga 60 etc gankade även en 70~ hunter när jag fortfarande var 58. Först när han stod afk, förmodligen just leavat en bg och tabat ut eller något. Sen igen när han kom tillbaka från döden med och bara hade 50% hp. Så det var ju inte så fair men men..

18 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling

Lvlat upp Engineering till runt 300 nu. Är på den värsta delen, Fel Iron. :(

30 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling

Ragnaros nere igår kväll. :) Lång dag med raiding var det.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ragnaros nere igår kväll. :) Lång dag med raiding var det.

Bra jobbat!

Ska gå in i Firelands ikväll, får se hur långt vi tar oss.

2 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

5/7 nere i firelands bara förrigår, raidade bara 4 timmar :P

Firelands är piece of cake. Hoppas bara hc är extremt svårt, så att inga nubs kan köra det...

Senast ändrad:

17 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

5/7 nere i firelands bara förrigår, raidade bara 4 timmar :P

Firelands är piece of cake. Hoppas bara hc är extremt svårt, så att inga nubs kan köra det...

Noobs kan inte köra normal heller. Min guild wipa på Shannox 10 ggr innan jag gav upp och byta guild. Off-tanken sprang in i crystal traps hela tiden.

OnT: Fick svar på min ticket om ninja, GM sa att det inte spelar nån roll ifall man skriver loot rules eller har screenshot på när "ninjan" lootade så nu lär jag nog inte köra några mer Firelands trash runs...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Noobs kan inte köra normal heller. Min guild wipa på Shannox 10 ggr innan jag gav upp och byta guild. Off-tanken sprang in i crystal traps hela tiden.

OnT: Fick svar på min ticket om ninja, GM sa att det inte spelar nån roll ifall man skriver loot rules eller har screenshot på när "ninjan" lootade så nu lär jag nog inte köra några mer Firelands trash runs...

Skapa en grupp och ninja allt själv! Problem solved!

Har förövrigt aldrig ninjats något när jag kört thrashruns, är väll bara duktiga ponkar på min server.

Nivå 0 · Nykomling

Kört Sethekk halls på Mage/lock/DK, mountet droppa ofc icke.

18 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Skapa en grupp och ninja allt själv! Problem solved!

Har förövrigt aldrig ninjats något när jag kört thrashruns, är väll bara duktiga ponkar på min server.

Blev ninjad 3 dagar i rad, först vid Nefarian så ninja dom head token och 2hand svärdet, sen ninjar nån en ring i FL och nu ninjade precis någon en caster dagger också från FL. Skitserver >_>

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Blev ninjad 3 dagar i rad, först vid Nefarian så ninja dom head token och 2hand svärdet, sen ninjar nån en ring i FL och nu ninjade precis någon en caster dagger också från FL. Skitserver >_>

Vek Nilash eller Frostwhisper?
20 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vek Nilash eller Frostwhisper?

Inget av det, spelar på Bloodfeather. Fast ska nog migga till Kazzak eller Twisting Nether, Horde ofc.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Inget av det, spelar på Bloodfeather. Fast ska nog migga till Kazzak eller Twisting Nether, Horde ofc.

Ahhhhh.. antog nån av de för att det ninjas like a baws på de servrarna.

:)

Nivå 0 · Nykomling

Inte idag, men nyligen:

Fick min rogue till 85 och låste upp druids of the talon i Hyjal på min paladin.

23 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

Tog precis Alyszrazor så nu har vi bara Majordomo och Raggy kvar innan heroic.

18 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Börjat progressa i Firelands med guilden, Shannox, Beth'ilac och Lord Ryolith nere.

Fick BoE ringen och yxan från Shannox så jag är glad. :)

20 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Gjort MGT för White Hawkstrider sen hoppat runt i Orgrimmar.

25 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Börjat geara upp min shaman igen, har bara PvP gear. Ska fixa lite PvE så man kan börja på FL snart

Nivå 0 · Nykomling

Tagit ner Baleroc med guilden, och Alysrazor tog vi till ~60%.

Nivå 0 · Nykomling

Guilden fick ner Baleroc heroic igår, progressar nu på Alysrazor heroic, för Beth'tilac H är störande som fan.

Far till Domo sen.

28 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Alysrazor heroic nere, en fin 45k wipe på Heroic Majordomo.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in