Som frågan lyder, kan man bli banand eller något liknande? Jag har googlat runt mycket men hittar inget korrekt svar, så fuska är nog det ända som jag litar på
Så vad säger ni?
Som frågan lyder, kan man bli banand eller något liknande? Jag har googlat runt mycket men hittar inget korrekt svar, så fuska är nog det ända som jag litar på
Så vad säger ni?
Ja, senaste dashboard-uppdatering ser till att nästan all USB modding går att bli bannad av.
Ja
ja eftersom det är ju olagligt att modda / fuska till sig någonting egentligen. allt fusk riskerar ban.
↗ till inläggetja eftersom det är ju olagligt att modda / fuska till sig någonting egentligen. allt fusk riskerar ban.
Ja,det blir man nog <_<
↗ till inläggetSom frågan lyder, kan man bli banand eller något liknande? Jag har googlat runt mycket men hittar inget korrekt svar, så fuska är nog det ända som jag litar på
Så vad säger ni?
Du kan ej modda GS längre sen kernel 12625 kom ut. Du kunde innan denna kernel och då blev man heller aldrig bannad. Jag vet det själv för min LoyalCrystalean var söndermoddad i ungefär 1 år innan Treyarch fick reda på att jag använde DLC's illegalt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in