💬
Logga in
Fuska.se

Hur Snabbt Springer Du?

67 svar · startad

Trådstartare #1

Då det finns olika tränings/spring trådar, varför inte också en om hur snabbt ni springer?

Alltid tyckt att det är kul att jämföra :)

Sträcka - ?

Tid - ?

:)

4meter tror jag, kan vara mer dock.

Varierar, en gång sprang jag och det tog 20 minuter, för mig. Hit och dit.

Skelzor, vänta lite nu, sprang du 4 meter på 20 minuter? Braaaa...

Eller du menar väl kilometer?

Äh jag vet inte hur snabbt jag springer, inte fort. I femman kommer jag ihåg att jag sprang 60 m på 10 s ungefär. ¨På längre sträckor springer jag skitsegt och nu har jag ont i benen också när jag springer :(

Sprang 7.5s på 60 m för två år sedan. Min klasskompis som var min motståndare kom i mål på 6.9s..

Minns för en herrans massa år sen att jag sprang 100 m på 11-12 sekunder, har ett väldigt svagt minne på detta men något i de svängarna var det på.

2 km på 07:26

Fast det var 2 år sedan, ingen aning om hur det är nu. :s

↗ till inlägget

Minns för en herrans massa år sen att jag sprang 100 m på 11-12 sekunder, har ett väldigt svagt minne på detta men något i de svängarna var det på.

det sprang jag på 60 meter

om inte på längre tid :o

↗ till inlägget

det sprang jag på 60 meter

om inte på längre tid :o

Jag var en snabb liten jävel också, de löpningarna jag kunde göra i fotbollen var populära.
↗ till inlägget

Sprang 7.5s på 60 m för två år sedan. Min klasskompis som var min motståndare kom i mål på 6.9s..

Jävlar.
↗ till inlägget

Skelzor, vänta lite nu, sprang du 4 meter på 20 minuter? Braaaa...

Eller du menar väl kilometer?

Äh jag vet inte hur snabbt jag springer, inte fort. I femman kommer jag ihåg att jag sprang 60 m på 10 s ungefär. ¨På längre sträckor springer jag skitsegt och nu har jag ont i benen också när jag springer :(

Ja kilometer. Blir lite förvirrad när såna frågor kommer. Tänker är det KM eller meter? Lol.
↗ till inlägget

Jag var en snabb liten jävel också, de löpningarna jag kunde göra i fotbollen var populära.

jo jag märker att det ofta är dom små som är snabbast.

En tjej i min paralell (stavning?) klass sprang ikapp dom allra flesta när vi körde "peppakaksgubbarna" om du vet vad det är?

Och hon är ett huvud kortare än mig :/

↗ till inlägget

jo jag märker att det ofta är dom små som är snabbast.

En tjej i min paralell (stavning?) klass sprang ikapp dom allra flesta när vi körde "peppakaksgubbarna" om du vet vad det är?

Och hon är ett huvud kortare än mig :/

Var inte kort för min ålder, var en liten jävel emot vad jag är idag.

Nu ska vi inte gå mer off-topic.

1 Sep 2011

60m sprang jag som bäst på 9.77 sekunder.

100 meter var väl 13.50 och uppåt standard. Är enormt usel på att accelerera. Men när jag får upp farten efter cirka 80 meter då springer jag fort. Därför är ju inte handboll den ideella sporten för mig. Där får jag nyttja min styrka istället.

Sprang la 2,6km på 9m och 1 sekund när jag var i bäst form och inte drogs med massa skador..

Detta var på idrotts lektionen i början av 9an, alltså ett år sen. Var ~5kg tyngre då. Lägg också märke till att jag har växt runt 10cm sen dess.

60m - 9.2 sek

400m - 1 min 21 sek

ungefär 5m i timmen. ja, METER.

100 m på drygt 12 sekunder hade jag för ett tag sedan.

~250 Km/h

2 Sep 2011

Tror jag sprang 60 meter på 18 sekunder.

Alla ville sen utmana mig på idrotten. :(

Senast ändrad:

Knark

100 meter på ungefär 12 sek

Trådstartare #20

ajuste, drog själv också 100 meter på 12 sekunder.

Fått problem med stegen nuförtiden, tänker för mycket.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in