Kalmah - Like a slave
Vilken Låt Tycker Du Om Mest?
Rolling Stones - Paint it Black
Stairway to heaven måste nog vara den bästa rock låten.
Varierar jääättemycket, men just nu denna:
B-Complex - Beautiful lies.
Har ingen direkt favorit, gillar variation. Men om jag måste säga nån blir det just nu Astral Projection - Mahadeva
Insomnium - Down with the sun
Kalmah - Heroes to us, Like a slave
Nöter.. ┘
De jag lyssnar mest på just nu är nog
Rishloo - River Of Glass
Cynic - The Space For This
Type O Negative - Unsuccessfully Coping With The Natural Beauty Of Infidelity
The Grateful Dead - China Cat Sunflower/I Know You Rider (från live-skivan Three From The Vault)
The Stone Roses - What The World Is Waiting For
Kraftwerk - Computer Love
Nine Inch Nails - Closer
Nirvana - Stay Away
Pixies - Crackity Jones
Sisters of Mercy - This Corrosion
Skinny Puppy - Nature's Revenge
Depeche Mode - Enjoy the Silence
New Order - Blue Monday
För tillfället blir det mycket elektroniskt/industri, plus 80-90's alternative och goth.
↗ till inläggetVarierar jääättemycket, men just nu denna:
En till som gillar Tallest man, nice! :D
Just nu kör jag lite Dire Straits då jag ska se Mark Knopfler spela i Globen sen.
↗ till inläggetSka du också se Dylan och Knopfler den fjärde november? :DEn till som gillar Tallest man, nice! :D
Just nu kör jag lite Dire Straits då jag ska se Mark Knopfler spela i Globen sen.
Alestorm - Keelhauled
Inte vanligtvis min typ av musik men den här är för skön!
↗ till inläggetfast originalet är grymt mycket bättre.Inte vanligtvis min typ av musik men den här är för skön!
↗ till inläggetSka du också se Dylan och Knopfler den fjärde november? :D
Yeah, med min flickvän. Fick rad 18. Inte det bästa men om man ville köpa 2 biljetter så var det typ det bästa man kunde få. När jag sökte på 1 biljett fick jag fram rad 1-2-3-4 osv.
↗ till inläggetVi ska dit fyra pers, hamnar antingen på rad 2 eller 10, vet inte än eftersom biljetterna inte är personliga.Yeah, med min flickvän. Fick rad 18. Inte det bästa men om man ville köpa 2 biljetter så var det typ det bästa man kunde få. När jag sökte på 1 biljett fick jag fram rad 1-2-3-4 osv.
Jag har öppnat öronen lite extra för Dylan sen jag hörde Infidels. Visste ju typ sen födseln att han är bra, det är ju Dylan liksom, fast jag har aldrig riktigt tyckt att han var så jättespeciell. Men exempelvis "Jokerman" är ju sjukt najs! Ser verkligen fram emot 4 november. :)
Fleet Foxes - White Winter Hymnal
Så jävla chill instrumental. B)