Jag är bäst
Skryttråden
↗ till inläggetAtt mitt livs uppdrag kommer att vara att utplåna all religion. Endast då kan vi få fred.
jag är nästan säker på att det skulle funka.
Iallafall stora delar av krigen.
↗ till inläggetV.48: Ledig förutom 2h på onsdagJag är ledig Måndagar,Torsdagar,Fredagar.
2h lektion Tisdagar och 1h på onsdagar. :)
V.49: Ledig
V.50: Ledig förutom 2h på torsdag
V.51: Ledig förutom 2h på onsdag
V.52: Ledig
Mitt livs uppdrag är att laga en massa ostkaka och dela ut dom till alla barn och fattiga.. Och alla andra jag ser. Alla måste få förstå kraften med ostkakor! :o
↗ till inläggetMen va gottMitt livs uppdrag är att laga en massa ostkaka och dela ut dom till alla barn och fattiga.. Och alla andra jag ser. Alla måste få förstå kraften med ostkakor! :o
På mitt bord
Klockan 12
En stor stark
Discotek
MARCUUUUUUUUS
OnT: jag är bäst i min klass B) B)
jag fick 5/6 på senaste mattetestet.
Jag klarar av att stå emot alkohol
↗ till inläggetSamma här, särskilt etanol.Jag klarar av att stå emot alkohol
↗ till inläggetJulafton, kors på flaggan, påsk, skolavslutning i kyrkan... det är vår religion, fastän folk inte tror på gud längre så lever traditionerna kvar.Och vad ska det mena? Svenska staten och kyrkan är åtskilda tack och lov.
↗ till inläggetSkolavslutning i kyrkan händer sällan längre. Tacka våra kulturberikare vi har i detta land. Men även nu glider vi ifrån ämnet, igen.Julafton, kors på flaggan, påsk, skolavslutning i kyrkan... det är vår religion, fastän folk inte tror på gud längre så lever traditionerna kvar.
Jag har fått ett stipendium.
Fick 2000 i stipendium när jag slutade gymnasiet.
↗ till inläggetJag fick bara ett guldhalsband och ett diplom :(Fick 2000 i stipendium när jag slutade gymnasiet.
↗ till inläggetFick mig ett stipendium på en tusing jag.Jag fick bara ett guldhalsband och ett diplom :(
B)
Lyckades samla på mig massa rabatter och fick en laptop 2199 kr billigare.
Ordinarie pris: 8 490 kr.
Köpt pris: 6 291 kr
Dator: http://h41112.www4.hp.com/promo/homelaptop...perience=direct
Jullov om T minus 2 dagar!
Jag ska se Coldplay i Köpenhamn 28 augusti 2012. Daaaaaaaaaaaaaaaaamn
↗ till inläggetJag ska se Coldplay i Köpenhamn 28 augusti 2012. Daaaaaaaaaaaaaaaaamn
Jag är duktig i Battlefield 3 och ska börja spela competetive :)
Har fått A på alla delar av nationella proven hittils.
↗ till inläggetFör vad :cool:Fick 2000 i stipendium när jag slutade gymnasiet.
↗ till inläggetBra betyg.För vad :cool:
Stekhett nere i söder, trots att det är december. B)