↗ till inläggetLamborghini Sesto Elemento ofc, dum fråga.
Jag blir jävligt sur om du inte säger ovanstående svar, förstått?
Laytons Frågetråd
vad tycker du om The sounds ?
Eftersom jag har tråkigt, så ställer jag denna frågan: Vem är trevligast här? :P
Tror du Skelzor är kär i dig?
↗ till inläggetOm ja(Ofc), är du kär i honom?Tror du Skelzor är kär i dig?
Har du en bastu?
Tycker du om snö?
↗ till inläggetJag är född i Sverige och döpt. Tycker du att jag räknas som kristen?
Om du kallar dig själv kristen.
↗ till inläggetLamborghini! Jag vet inte riktigt, men Aventador är ju trevligt... Reventon också, Performante. JAG VET INTE!Gillar du Lamborghini
Om ja, vilken är din favorit?
↗ till inläggetDet har jag väl ändå inte sagt?Så om man är född kristen, så är man lite av tvungen att vara troende?
bmt:vad tycker du om The sounds ?
Jag: Jag har bara hört den där "Were not living in america" eller vad den kallas. Det var längesen jag hörde den, men ja, jag vet annars inte.
Skelzor:Eftersom jag har tråkigt, så ställer jag denna frågan: Vem är trevligast här? :P
Jag: Ultrafuskaren är nice.
360xbox:Tror du Skelzor är kär i dig?
Jag: Japp.
Warchief:Om ja(Ofc), är du kär i honom?
Jag: Nej.
[
Derf:Har du en bastu?
Jag: Nej.
Svampen: Gillar du snö?
Jag: Så här års ja. Snö till jul och att leka i är ju underbart.
Men förseningar i pendeltrafiken, äcklig slask och massa hemsk äcklesnö enda till april, nej fy.
Pussycat: Med skidgallardon...
Jag: Awesome, sånt är coolt. Men polisgallardon är häftigare.
Var är fotot taget, förresten? Dubai?
Men du gillar broccoli?
Ja
Vad tycker du om den här covern?
Hur gick det för dig i skolan idag?
Kan du fråga min något i min frågetråd?
Har du facebook?
↗ till inläggetMen det är ju inget eget val om du är född som det. Om du skulle vara född som muslim skulle det väl inte vara något eget val om du var det idag. Jag vet inte vad jag är född som men jag försöker gå min egen väg.jo
↗ till inläggetHaha, nej mycket närmre än så, i Monaco närmare bestämt. (Jon Olssons bostad ligger ju där)Pussycat: Med skidgallardon...
Jag: Awesome, sånt är coolt. Men polisgallardon är häftigare.
Var är fotot taget, förresten? Dubai?
Varit där?
& vad tycker du om virtuell kärlek?
↗ till inläggetVad tycker du om den här covern?
Den var dålig. Vad fult de sjöng.
↗ till inläggetJapp.Har du facebook?
↗ till inläggetJa och nej, du kan ju alltid kalla dig kristen eller inte, vare sig du är döpt eller ej. I alla fall i Sverige. Har hört om man kan bli förföljd i Saudiarabien om man konverterar till en annan religion där. Men sånt funkar inte i vårt moderna samhälle.Men det är ju inget eget val om du är född som det. Om du skulle vara född som muslim skulle det väl inte vara något eget val om du var det idag. Jag vet inte vad jag är född som men jag försöker gå min egen väg.
Adi:Haha, nej mycket närmre än så, i Monaco närmare bestämt. (Jon Olssons bostad ligger ju där)
Varit där?
& vad tycker du om virtuell kärlek?
Jaha, härligt :)
Nej, jag har inte varit där, men det låter som ett intressant litet land :)
Virtuell kärlek? Vad är det? Tror jag hört det förut, men kan inte svara på den.
Virtuell kärlek är i mina ögon personer som förälskar sig i andra via internet.
Vart vill du resa då?
↗ till inläggetVirtuell kärlek är i mina ögon personer som förälskar sig i andra via internet.
Vart vill du resa då?
Man ska inte förälska sig i bokstäver.
Man ska faktiskt inte låta sig påverkas sig av dem alls. Skelzor kan inte veta om jag bara säger så för att få vänner på fuska...
Fast nu hade han ganska dåligt självförtroende så jag var snäll mor honom och han var snäll mot mig :)
Men han kan ju fortfarande inte veta om jag är en P57:a.
Man ska inte lita på internet-folket.
Jag vill resa till Indien, eller kanske Stora Barriärrevet i Australien. Safari i Afrika? Hurtigruten har jag också lust att åka :)
Oj då, kul för dig :D Har inte fått mina betyg än.
Ont: Har du funderat över, vad du ska göra när du går ut gymnasiet? Förutom att söka jobb osv..
(Knasig fråga, men du kanske gillade den? :P)