Hej!
Vad heter bandet som sjunger: ''Shake your booty'' i Sune och hans värld: Pussjakten?
Hittar inte på youtube!
Hjälp mig, snälla? :)
Hej!
Vad heter bandet som sjunger: ''Shake your booty'' i Sune och hans värld: Pussjakten?
Hittar inte på youtube!
Hjälp mig, snälla? :)
Kanske?
↗ till inlägget
Kanske?
Det låter inte likadant, men tack ändå! :)
Har du spelat pussjakten så du vet hur det låter?
:)
Nej, det har jag inte.
↗ till inläggetNej, det har jag inte.
Jaha. Min lilla syster spelar det nu.
Du kan väl köpa det nån gång.
:)
En låt jag hörde i en koreansk serie,lite av texten "tonight tonight tonight celebrity night" googlade och sökte på youtube men hittade inte den.
Jag beklagar att jag inte kommer på mer av texten
Söker låten som spelas under Assassin's Creed Revelations reklamen som brukar gå på TV.
↗ till inläggetSjälv har jag inte sett reklamen xPSöker låten som spelas under Assassin's Creed Revelations reklamen som brukar gå på TV.
Men googlade och fick fram
↗ till inläggetTack! :DSjälv har jag inte sett reklamen xP
Men googlade och fick fram
Vad heter dom här låtarna? Gärna länka till t.ex youtube..
Och
Första låten:
Alltså remixen som är i videon, inte orginal:
Undrar vilken låt han börjar spela vid 0:35
Andra låten skulle var snällt om någon listade ut.
Edit: hittade den :)
↗ till inläggetSkriv vad den heter då så att andra som undrar får veta.Edit: hittade den :)
Låter som spelas när klippet börjar och "burstar" ut vid 1:30, är det någon som kan den? Snabbt svar uppskattas! [:
↗ till inläggetSkriv vad den heter då så att andra som undrar får veta.
sorry tänkte bara på mig själv :P
↗ till inläggetHittade låten, kan lika gärna posta den här om nån annan undrar.Undrar vilken låt han börjar spela vid 0:35
Hittade en musik video på youtube här om dan och det var om en pappa som gömt sitt testamente typ i huset och då var släkten där sedan hittade de en lapp där det stod att den som hittar testamentet kommer att få huset. Sedan sprang alla runt och letade efter det men när de hittade lappen stod det bara att han skämtat och att huset skulle rivas just nu, då sprang alla ut medans de rev huset. MÅSTE HITTAS =(
vad heter denna?
Vad heter den här låten? :P
Första låten i Bandit rocks reklam för "Sheriffen"?
Det enda jag jag uppfattar är att dom sjunger "everybody"
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in