lite mer om mig, min brors planer och #21.
Jag och min bror åkte till biblioteket för att försöka hitta #21's adress i hans stads telefonkatalog(på tiden man inte visste vad eniro/hitta var :D). Vi visste hans förnamn och första bokstaven i hans efternamn... Tillslut lyckades vi hitta en person som passade in på den information vi hade och då frågade vi våran mamma om hon visste vart i staden det låg. Morsan visste det och tydligen låg det i stadens område där psyket var placerat, genast vart vi då förstelnade av skräck och trodde att #21 var psykisk sjuk och rent av farlig.
Sommaren därpå hade våran syster en tre dagar lång fotbollscup. Det var då! som vi hade tänkt ta tag i våra gamla planer, att få fulla behörigheter till moderatens användare!
Det blev aldrig något av det då våran mamma skrämde upp oss att han förmodligen var farlig, eftersom han bodde i det området. Samtidigt som hon hade sagt att hon inte ens kunde tänka sig vad han skulle kunna göra om han såg oss(hon visste att vi var i ett litet krig med honom). Lättlurade som vi var så löd vi mammas order och fick se på händelsefattiga fotbollsmatcher istället...
Nu, många år senare så har minnena av #21s tyranni satt sina spår i oss(även en kompis som hängde här förut). Det händer att vi diskuterar alla minnen från honom ibland och varje gång jag passerat hans födelseort(Kalix) så är det genast minnet av honom som kommer upp i huvudet. Alltid då jag hör ordet Björklöven tänker jag på honom. Då jag ser att det går bättre och bättre för Skellefteå så tänker jag på det han sa om hur dåliga Skellefteå AIK var och skulle aldrig komma upp i elitserien. Åkte även bussen igenom hans bostadsort för bara några månader sedan och vaknade upp efter en kortare tids sovstund och såg skylten där det stod "xxvägen"(alltså samma gata som han bodde på). Började då skratta inombords och tänkte på alla minnen från honom :D
ibland undrar jag också om han minns och kanske till och med tänker på mig om min bror, hehe.