💬
Logga in
Fuska.se

Årets Spel 2011 - Omröstning

36 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

Då 4FJSKFJSKGJES inte orkade fixa detta gör jag en omröstningen utifrån vad folk har skrivit i den andra tråden, http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=155752

Jag har manuellt gått igenom alla svar. Spelen som totalt fått mer än 5 poäng finns med i denna omröstningen. Jag la dem i poängordning i listan.

Edit 14 januari: Vinnaren är WASD 3D!

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

WASD 3D lätt! :cool:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Utan att ha röstat är jag rätt säker på att WASD 3D vinner, av någon konstig anledning. :P

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

av någon konstig anledning

Kanske för att det är årets bästa spel...
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

*förra årets bästa spel.

;)

Nivå 5 · Fuskare

Skyrim!

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Kom det ens 2011?

Skyrim röstade jag på i alla fall.

Nivå 1 · Novis

skyrim har redan vunnit och blivit game of the year... duh, så jag hoppas att någon moderator låser tråden.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

skyrim har redan vunnit och blivit game of the year... duh, så jag hoppas att någon moderator låser tråden.

officielt ja, men hur är det på fuska.se?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det finns flera olika GOTY-omröstningar. Bland annat denna på fuska..

På bl.a. FZ blev det Portal 2. Finns det ens någon officiell GOTY?

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Kom det ens 2011?

Ja,

är uppladdad 14 februari så det var då det släpptes.

↗ till inlägget
På bl.a. FZ blev det Portal 2. Finns det ens någon officiell GOTY?
Svårt att säga om det går att ha något officiellt i ett sånt här sammanhang. Det skulle isåfall vara den omröstningen där flest folk röstar.
Nivå 4 · Lärling

Skyrim var för buggigt (360-versionen), så årets spel fick gå till någon annan.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Vad hände med Modern warfare 3?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Modern Warfare 3 hör inte hemma på en sån här typ av lista.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Jag har missat den, kollade igenom tråden igen och den hade mer än 5 poäng vilket var kravet för att jag skulle ha med spelen. Om jag gör om omröstningen tror jag alla måste rösta om. Gick som sagt manuellt igenom tråden för hand så jag ber om ursäkt att jag missat den. Ser inte ut som att den skulle fått så många röster ändå då du är den första att påpeka det och 22 personer har röstat just nu.
4 Jan 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare

Tog Battlefield 3

5 Jan 2012
Nivå 2 · Novis

Imo är det minecraft som borde vinna. Skyrim var kul ett par dar, bf3 hur coolt som helst men bad company var perfekt. La noire har jag inte spelat men hört att det var sådär. Däremot minecraft har jag nog spelat runt 700 timmar i år. Och har nog aldrig haft tråkigt så en solklar 1:a

Nivå 3 · Lärling

minecraft är ju fan sämst. har inte kört alla men Skyrim får inte min röst, så jävla trött på alla Arrow to the knee-nötter utan liv. La Noire för namnet e badass

Nivå 7 · Fuskare

BF3 får min röst, har spelet och jag tyckte om det fast det fanns för många buggar redan 2 dagar efter releasen.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

BF3 får min röst, har spelet och jag tyckte om det fast det fanns för många buggar redan 2 dagar efter releasen.

Det är sånt man får räkna med.

Man kan inte släppa ett perfekt spel från början.

Desamma att man inte kan bli utagen till OS utan att ha hoppat längdhopp en enda gång.

Ontopic: BF3 fick min röst, då LA Noire ha jag inte spelat tillräkligt, och Minecraft spelar jag mest när jag har tråkigt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in