💬
Logga in
Fuska.se

Sommaruppdateringar?

68 svar · startad

Bossen Admin

En av anledningarna till att sidan är sen just nu är för att vi väntade på IPB 3.2. Det släpptes dessvärre först i slutet av juli och sedan dess har det inte funnits mycket tid att jobba. Arbetet med sidan kommer att återupptas i slutet av månaden, tills dess kommer det stå still då jag inte har någon tid pga pluggande. Sedan har det släppts en hel uppdateringar både under sommaren samt efter den, dessa tas vanligtvis upp i nyhetsbreven som kommer ungefär en gång i månaden.

Tack för att du informerar oss. Det är jobbigt att höra att det blir uppskjutet hela tiden utan några fler detaljer.

31 Dec 2011

Nu är det dags för sommaruppdateringar! I nyhetsbrevet från november står det "Arbetet med en ny version av Fuska pågår och lanseringen är planerad till slutet av året" och året är slut nu.

Admin verkar ha svårt att uppskatta tid.

1 Jan 2012

Att ni fortfarande väntar haha. :D

↗ till inlägget

Att ni fortfarande väntar haha. :D

Du, jag väntar fortfarande på en bild på ditt ansikte och då kan jag lika gärna vänta på sommaruppdateringen -10 också. :D
5 Jan 2012

Tycker man borde kunna köpa de gamla teman för lite FM. Eller? <3

↗ till inlägget

Skulle vara riktigt bra!
↗ till inlägget

Det med orange färg schema, ja tack! :3

De gamla temana är ju i ett helt annat skal än det nuvarande. Vet inte hur dem skulle funka ihop.

↗ till inlägget

De gamla temana är ju i ett helt annat skal än det nuvarande. Vet inte hur dem skulle funka ihop.

Mmm fuska har gjorts om sen de mycket äldre teman användes. Det skulle vara som att vilja ha ett tema som en annan hemsida har. Mycket manuellt arbete så länge inte temat stödjer den IPB versionen från början.

Gråtrunka :(

Det vore fint iallafall!

Ta tillbaka namneffekterna. B)

↗ till inlägget

Dem saknar jag också, och grattis till 3000 fuskarank!

En sak som jag önskar är nya ranker. Jag har över 4500 fuskarank och vi är båda "#10 legend" just nu.

#10 minilegend - 3000

#11 legend - 4000

#12 überlegend - 5000

#13 elitelegend - 7500

Tycker det borde finnas en flik där man kan streama när man spelar.

6 Jan 2012
↗ till inlägget

Lite mer sånt skulle sitta fint

↗ till inlägget
Tycker det borde finnas en flik där man kan streama när man spelar.
Det är en väldigt bra idé, då sidan är spelrelaterad.

Men hur skulle det stället vara, ungefär lika aktivt som spelhörnan?

Bra idé i teorin, men när man ska utföra den undrar jag om verkligen den kommer vara tillräckligt aktiv för att få finnas här.

7 Jan 2012
↗ till inlägget

Men hur skulle det stället vara, ungefär lika aktivt som spelhörnan?

Bra idé i teorin, men när man ska utföra den undrar jag om verkligen den kommer vara tillräckligt aktiv för att få finnas här.

Man får aldrig veta om man inte försöker.
↗ till inlägget

Man får aldrig veta om man inte försöker.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in