hej alla fuskare :lol: jag har lite svårt att få vänner o behöver lite tips o trix på hur man skulle kunna treffa lite fler personer att umgås med :) :P mvh kristus
Inga Vänner
Hej, jak tyker du ska sejja hej til någon i din klas! xDxPPpPPpPpPPpppPPP
↗ till inläggetGår inte i skolanHej, jak tyker du ska sejja hej til någon i din klas! xDxPPpPPpPpPPpppPPP
Du går inte i skolan eh? Om du har något socialt ställe du går till regelbundet (skola/arbetsplats) är det ju ett utmärkt ställe att bara börja prata med folk. Annars kan du ju söka dig till föreningar som har fokus på något du är intresserad av, det är ju ett bra sätt att möta likasinnade. Till exempel om du gillar nån sport kan du gå med i nån idrottsförening, eller gå med i en studiecirkel för något annat.
Skaffa låtsasvänner! De är så otroligt mycket bättre än riktigt vänner!
↗ till inläggethmm den enda sporten jag är intresserad av är polo och de finns inga föreningar i min stadDu går inte i skolan eh? Om du har något socialt ställe du går till regelbundet (skola/arbetsplats) är det ju ett utmärkt ställe att bara börja prata med folk. Annars kan du ju söka dig till föreningar som har fokus på något du är intresserad av, det är ju ett bra sätt att möta likasinnade. Till exempel om du gillar nån sport kan du gå med i nån idrottsförening, eller gå med i en studiecirkel för något annat.
↗ till inläggethmm den enda sporten jag är intresserad av är polo och de finns inga föreningar i min stad
annars kan du ju kolla på forum.
Där hittar du säkert någon du kan prata med, och blir kanske internet-kompis med.
Det roligaste är nog också om ni inte bor så långt ifrån varandra ;)
↗ till inläggetmen ja vill ju få riktiga kompisarannars kan du ju kolla på forum.
Där hittar du säkert någon du kan prata med, och blir kanske internet-kompis med.
Det roligaste är nog också om ni inte bor så långt ifrån varandra ;)
↗ till inläggetSom innehavare av flera internetkompisar kan jag vittna om att de absolut är riktiga, även om du inte möter dem personligen ;) Om du lär känna någon över internet först kan ni alltid mötas i verkligheten senare, särskilt om du hittar någon som bor nära dig själv.men ja vill ju få riktiga kompisar
Har du några andra intressen än polo?
↗ till inläggetnja inte direktSom innehavare av flera internetkompisar kan jag vittna om att de absolut är riktiga, även om du inte möter dem personligen ;) Om du lär känna någon över internet först kan ni alltid mötas i verkligheten senare, särskilt om du hittar någon som bor nära dig själv.
Har du några andra intressen än polo?
Sakpa en poloklubb i din stad så kankse det kommer folk som har samma intresse och tränar med dig. :D :D :D :P
Inga föreningar i en stad? verkar väldigt osannolikt. Är du säker på att det är en stad du bor. Kolla ut genom fönstret innan du svarar. Ser du en bil, ett flera flervåningshus. Sedan ska du kolla i en atlas. Finns din " stad"? Eh, jag bara skojade. Jag rekommenderar att du går på en nattklubb. Om du nu bor i en "Stad". :D
Ett bra sätt att skaffa vänner är att slåss. Då grips du, om det nu finns en polisstyrka i din "stad", sedan när du har häktats skall du säga att det var du. då hamnar du i fängelse och sedan ska du slå ner alla. Då tycker de andra brottslingarna att du är tuff. du blir "gillad" och får nya vänner. Detta är guiden till du hur du får ny vänner. Mitt namn är Xxxx Xxxxxxxx, tack så mycket och hejdå.
↗ till inläggetDet där kan vara det tråkigaste försöket någonsin till att försöka vara rolig.Inga föreningar i en stad? verkar väldigt osannolikt. Är du säker på att det är en stad du bor. Kolla ut genom fönstret innan du svarar. Ser du en bil, ett flera flervåningshus. Sedan ska du kolla i en atlas. Finns din " stad"? Eh, jag bara skojade. Jag rekommenderar att du går på en nattklubb. Om du nu bor i en "Stad". :D
Ett bra sätt att skaffa vänner är att slåss. Då grips du, om det nu finns en polisstyrka i din "stad", sedan när du har häktats skall du säga att det var du. då hamnar du i fängelse och sedan ska du slå ner alla. Då tycker de andra brottslingarna att du är tuff. du blir "gillad" och får nya vänner. Detta är guiden till du hur du får ny vänner. Mitt namn är Xxxx Xxxxxxxx, tack så mycket och hejdå.
OnT:
Videon säger sig själv. Brudar = kompisar.
Omogna jävel/jävlar som inte har något annat att göra än att vara patetiska på ett forum.
ont : Skaffa någon hobby och hitta andra som håller på med det. Se om du hittar något på nätet nära dig som kanske skulle vara intressant.
↗ till inläggetHellre det än att vara patetisk IRL aight?Omogna jävel/jävlar som inte har något annat att göra än att vara patetiska på ett forum.
ont : Skaffa någon hobby och hitta andra som håller på med det. Se om du hittar något på nätet nära dig som kanske skulle vara intressant.
Vilket du säkert är :pPPppppPPpPpPpPpPpppppPppPpPpPpP :medieval:
Kristus, hur går det med vännerna?
↗ till inläggetTycker synd om den som har låtsas vänner istället för riktiga!Skaffa låtsasvänner! De är så otroligt mycket bättre än riktigt vänner!
↗ till inläggetVarför då? Tänk om han hatar alla människor på jorden, och skaffar låtsas vännen. Då får han ju mycket roligare!!!1!!!1!!Tycker synd om den som har låtsas vänner istället för riktiga!
Jag har agorafobi så det är inte speciellt lätt för mig att gå ut och leta vänner. Finns det datingsidor fast för att träffa vänner?
↗ till inläggetUrsäkta min okunnighet, men vad betyder agorafobi? Jag fattar ju att det är en skräck för något.Jag har agorafobi så det är inte speciellt lätt för mig att gå ut och leta vänner. Finns det datingsidor fast för att träffa vänner?
↗ till inläggetoki då kör vi! :lol: :DHellre det än att vara patetisk IRL aight?
Vilket du säkert är :pPPppppPPpPpPpPpPpppppPppPpPpPpP :medieval:
Kristus, hur går det med vännerna?
den som sa den kan va de !! :bah: försök bli vän med din mammas vänner det är kanske enklare :P