Hoppa till innehåll

Inga Vänner


Rekommendera inlägg

Du går inte i skolan eh? Om du har något socialt ställe du går till regelbundet (skola/arbetsplats) är det ju ett utmärkt ställe att bara börja prata med folk. Annars kan du ju söka dig till föreningar som har fokus på något du är intresserad av, det är ju ett bra sätt att möta likasinnade. Till exempel om du gillar nån sport kan du gå med i nån idrottsförening, eller gå med i en studiecirkel för något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du går inte i skolan eh? Om du har något socialt ställe du går till regelbundet (skola/arbetsplats) är det ju ett utmärkt ställe att bara börja prata med folk. Annars kan du ju söka dig till föreningar som har fokus på något du är intresserad av, det är ju ett bra sätt att möta likasinnade. Till exempel om du gillar nån sport kan du gå med i nån idrottsförening, eller gå med i en studiecirkel för något annat.

hmm den enda sporten jag är intresserad av är polo och de finns inga föreningar i min stad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm den enda sporten jag är intresserad av är polo och de finns inga föreningar i min stad

annars kan du ju kolla på forum.

Där hittar du säkert någon du kan prata med, och blir kanske internet-kompis med.

Det roligaste är nog också om ni inte bor så långt ifrån varandra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

annars kan du ju kolla på forum.

Där hittar du säkert någon du kan prata med, och blir kanske internet-kompis med.

Det roligaste är nog också om ni inte bor så långt ifrån varandra ;)

men ja vill ju få riktiga kompisar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ja vill ju få riktiga kompisar

Som innehavare av flera internetkompisar kan jag vittna om att de absolut är riktiga, även om du inte möter dem personligen ;) Om du lär känna någon över internet först kan ni alltid mötas i verkligheten senare, särskilt om du hittar någon som bor nära dig själv.

 

Har du några andra intressen än polo?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som innehavare av flera internetkompisar kan jag vittna om att de absolut är riktiga, även om du inte möter dem personligen ;) Om du lär känna någon över internet först kan ni alltid mötas i verkligheten senare, särskilt om du hittar någon som bor nära dig själv.

 

Har du några andra intressen än polo?

nja inte direkt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inga föreningar i en stad? verkar väldigt osannolikt. Är du säker på att det är en stad du bor. Kolla ut genom fönstret innan du svarar. Ser du en bil, ett flera flervåningshus. Sedan ska du kolla i en atlas. Finns din " stad"? Eh, jag bara skojade. Jag rekommenderar att du går på en nattklubb. Om du nu bor i en "Stad". :D

 

Ett bra sätt att skaffa vänner är att slåss. Då grips du, om det nu finns en polisstyrka i din "stad", sedan när du har häktats skall du säga att det var du. då hamnar du i fängelse och sedan ska du slå ner alla. Då tycker de andra brottslingarna att du är tuff. du blir "gillad" och får nya vänner. Detta är guiden till du hur du får ny vänner. Mitt namn är Xxxx Xxxxxxxx, tack så mycket och hejdå.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...