Fråga mig saker.
Det kan hända att jag inte vill svara på vissa frågor.
Fråga mig saker.
Det kan hända att jag inte vill svara på vissa frågor.
Vad är meningen med livet?
Varför heter du 360xbox?
↗ till inläggetVad är meningen med livet?
Jag tror att meningen med livet är att hitta vad som passar bäst för dig och hur det kommer göra dig nöjd, glad, lycklig och älskad.
Jag gillar kunskap, jag gillar att lära mig hur saker och ting fungerar för det gör mig nöjd och glad.
↗ till inläggetXbox360 var upptaget så jag tog 360Xbox istället.Varför heter du 360xbox?
På en skala från 1-10, hur mycket gillar du must?
↗ till inlägget9/10På en skala från 1-10, hur mycket gillar du must?
Tycker du om mig? :)
↗ till inläggetJa, du är trevlig.Tycker du om mig? :)
Tycker du om mig? :wub:
↗ till inläggetJa.Tycker du om mig? :wub:
Tycker du om mig?
↗ till inläggetJa.Tycker du om mig?
Varför tycker du om furry?
↗ till inläggetHar ingen aning faktiskt. Kommer inte på något svar på den frågan just nu.Varför tycker du om furry?
↗ till inläggetKan du utveckla det resonemanget?Har ingen aning faktiskt. Kommer inte på något svar på den frågan just nu.
↗ till inläggetVarför har folk intressen överhuvudtaget? Varför gillar vissa Star Trek? Varför gillar vissa fotboll?Kan du utveckla det resonemanget?
Det kanske har något att göra med att det första upplevelsen med det var bra, som att man t.ex. vann 5 matcher i rad första gången man spelade fotboll.
Det kan ha varit att jag kollade på en bra film som innehöll antropomorfa djur när jag var yngre och det har fastnat.
Bump, vill ha fler frågor!
Tänder du på tecknade djur i humanoid form och isåfall varför?
Varför ställer ni typ bara samma frågor hela tiden, kom på något nytt.
↗ till inläggetställ en fråga själv dåVarför ställer ni typ bara samma frågor hela tiden, kom på något nytt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in