💬
Logga in
Fuska.se

Draghons Interaktionstråd

358 svar · startad

Trådstartare #141
↗ till inlägget

HEJ DRAGON JA HAR EN FRÅGA TIL DIG IDA OKC HER KOMMER DIN :)

frågan lyter såher.' eftersom att du inte vil visa bild så får du no alt säga om du er svart? takc

mvh Harold

Se bild i min presentation.

↗ till inlägget

Du får ett erbjudande: Ny teknik tillåter dig att modifiera dina kroppsdelar så deras funktion övergår vanlig mänsklig förmåga, exempelvis armar med superstyrka, ögon med mörkerseende, hyperperception etc.

Om du accepterar är det oundvikligt att du måste genomgå kosmetiska förändringar.

Skulle du göra det? Vilka förmågor skulle du då välja och hur skulle du använda dem? :)

Egentligen är jag relativt nöjd med min kropp. Den som jag vill ändra på kan jag göra själv om jag hade orkat. :P

Det sagt, om jag får erbjudandet så hade jag kunnat tänka mig att först fixa synen så jag kan se mycket bättre, både på avstånd och i mörker (och sen slippa glasögonen). Det andra hade varit superhörsel.

Anledning? Nja. I'd rather keep that one a secret.

↗ till inlägget
Det är dags för FUSKA.SE DEATH MATCH ISLAND!

Du vaknar plötsligt upp, ensam, av ett högt buller och märker att du inte längre ligger ner i din säng. Utrymmet du befinner dig i är ganska litet och mörkt, och du känner hur hela rummet vibrerar. Plötsligt hör du ur högtalarna uppifrån ena hörnet av utrymmet en röst. Du blir informerad om att du eskorteras just nu till en ö via helikopter, där du och andra medlemmar från fuska.se ska utkämpa en kamp på liv och död. Du blir utrustad med en kniv och mat för två dagar. Annat såsom handeldvapen, gevär, rökgranater och proviant kommer finnas slumpmässigt utspritt på ön, förutsatt att du orkar leta efter dem i den täta djungeln.

Scenario 1: Du får veta att det endast är du och en annan som kommer mötas i kampen där endast en överlever. Dock har du fördelen att välja vem du vill strida mot. Vem anser du vara en värdig motståndare?

Scenario 2: Här kommer ni att strida i par, och ännu en gång har du turen att påverka vilka övriga som deltar. Vem kommer du välja som partner, och vilka är paret ni möter?

Mwahahaha Battle Royal! <3

Scenario 1:

Hrm. Jag tror jag väljer Dave37 i single battle.

Scenario 2:

Jag väljer dig Whore som partner, bara för att jag vet att du är lika ruthless som mig, killer instinct. :]

Motståndare. Hade vart underhållande att möta Guggo och SURF faktiskt, haha!

Hur tror du att jag ser på dig?

Trådstartare #143
↗ till inlägget

Hur tror du att jag ser på dig?

Eh. En något paranoid människa?

Seriöst, jag har ingen aning om vad jag tror du tror.

16 May 2012

Happ. :)

17 May 2012
Trådstartare #145
↗ till inlägget

Happ. :)

Du får gärna utvecka det om du vill.

Jag brukar inte bry mig om hur folk uppfattar mig, men visst vore det intressant att veta.

↗ till inlägget

Scenario 2:

Jag väljer dig Whore som partner, bara för att jag vet att du är lika ruthless som mig, killer instinct. :]

CHALLENGE ACCEPTED!
↗ till inlägget

Det låter vi vara osagt. Men det finns ju ett par.

är jag en av dom ;'(
Trådstartare #148
↗ till inlägget

är jag en av dom ;'(

Jag vet inte ens vem du är.
↗ till inlägget

Jag vet inte ens vem du är.

tur, det är roligare då ;D

TEEHEE!

Senast ändrad:

Om du fick välja ett språk som du skulle kunna tala flytande direkt, vilket språk skulle du välja då?

Trådstartare #151
↗ till inlägget

Om du fick välja ett språk som du skulle kunna tala flytande direkt, vilket språk skulle du välja då?

Hrm. Har svårt att välja mellan latin och japanska. Latin är coolt, men japanskan är användbar eftersom jag gillar Japan.

Så som jag känner just nu, så väljer jag nog japanska. Det blir nog mer kul så. :]

Vad menar du med din INTJ 5w4 Sx/Sp samt "growl for me"?

Senast ändrad:

Trådstartare #153
↗ till inlägget

Vad menar du med din INTJ 5w4 Sx/Sp samt "growl for me"?

Det förklarar hur jag är som person.

Bilden handlar om mig. Det är lite av ett skämt.

↗ till inlägget

Scenario 2:

Bring it! Jag och SURF är en oslagbar kombo.

↗ till inlägget

Bring it! Jag och SURF är en oslagbar kombo.

Högmod.. går före fall.

Och påven skiter i skogen.

Senast ändrad:

Vad tycker du om mig?

:D

Trådstartare #158
↗ till inlägget

Vad tycker du om mig?

Jag tycker egentligen du är helt okej, men du är fan jobbig när du håller på.
↗ till inlägget

↗ till inlägget

Vad tycker du om mig?

Samma fråga :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in