💬
Logga in
Fuska.se

Mer Mods Plox?

56 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #21
↗ till inlägget

Grupp A - Koala_king, Whore

Grupp B - Lynott, Purjo

Grupp C [YNGLINGARNA] - Juicelol och lifelover

Så ser nog bättre ut. Grejen är att vi har haft vår beskärda del av konstiga mods, Corpsegrinder någon? Den förstod jag mig aldrig på. NesseN till en viss del också lite konstigt. Och vi hade ju WASD också, det blev ju jättekonstigt.

Jag var ju själv en värdelös person att sätta till mod när jag började, men jag förbättrade mig mycket.

Och det är kola_king, inga koalor här. :(

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Så ser nog bättre ut. Grejen är att vi har haft vår beskärda del av konstiga mods, Corpsegrinder någon? Den förstod jag mig aldrig på. NesseN till en viss del också lite konstigt. Och vi hade ju WASD också, det blev ju jättekonstigt.

Jag var ju själv en värdelös person att sätta till mod när jag började, men jag förbättrade mig mycket.

Med det sagt, tänkte du på Grupp B eller C? :P
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #23

Båda faktiskt, men de yngre mer kanske. I vissa fall kan det vara försent att lära sig för mycket nytt som "vuxen".

Skulle även vilja tillägga att man kanske ska plocka in nytt folk nu, det är ju självklart rörigt kanske om du hade tänkt att ändra på regler och så Micke, men det skulle ge dem mer tid att anpassa sig då de får hela sommaren på sig att moderera, istället för strax innan skolan börjar (det är alltid problem med att launcha saker, bara att inse Micke!).

Till Xade, Boffe kan också se forumet, han hälsar att det är för att ni vart mods tidigare och är "hedersmods" typ.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Hedersmod, vad trevligt ^^ Men jag kan hoppa in som vanlig mod igen, har tid igen och taggad att ta tag i allt igen :D

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #25

Skulle även vilja fråga, vem i helvete är Exoclyps? 44 inlägg och mod i Simsforumet?

Gimcor har jag inte heller hört talas om, och personen har inte skrivit något inlägg sen 2010.

Ta bort inaktivt folk för bövelen.

18 May 2012

Hmm, innebär det också att WASD kan se modforumet?

Kan tillägga att om det blir som så att yngre medlemmar, ex de vi nämnde ska bli tillfrågade så skulle jag gärna vilja veta i förväg. Jag har sagt mitt och jag tror nog att jag drar mig tillbaka om det skulle inträffa. Jag skulle inte kunna, eller snarare vill inte, vara moderator med dem i laget.

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #27

Så du skulle lämna mig med skiten? Haha, tack då. :huh:

Men seriöst, jag tror inte det finns några vettiga yngre personer på forumet (<16) för tillfället.

Det är bara Kola, Whore och möjligtvis Lynott jag kan tänka mig just nu.

WASD är ju knappast en "hedersmod" lol, lägg av. :D

Och Micke, kan vi få någon respons av dig? Det tar 2 minuter att formulera något svar, känns som att man är ignorerad.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Så du skulle lämna mig med skiten? Haha, tack då. :huh:

Men seriöst, jag tror inte det finns några vettiga yngre personer på forumet (<16) för tillfället.

Det är bara Kola, Whore och möjligtvis Lynott jag kan tänka mig just nu.

WASD är ju knappast en "hedersmod" lol, lägg av. :D

Och Micke, kan vi få någon respons av dig? Det tar 2 minuter att formulera något svar, känns som att man är ignorerad.

Hehehe..

Nämen in med Kola_king, Whore och Lynott + kanske Xade som kommer tillbaka. Då har vi ett relativt vettigt modteam.

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #29

Yes, det hade fan känns skönt inför sommaren om vi kan få dem NU. Jag hade ju tänkt JOBBA, vill inte modda varje kväll och råka få utbrott på ungjävlarna när de håller på när jag är trött, lol.

↗ till inlägget

Yes, det hade fan känns skönt inför sommaren om vi kan få dem NU. Jag hade ju tänkt JOBBA, vill inte modda varje kväll och råka få utbrott på ungjävlarna när de håller på när jag är trött, lol.

Japp, och vet inte om jag hinner samla ihop pengar till ny speldator till/under sommaren. Vet att jag har pengarna i augusti och kan med största säkerhet säga att jag är tillbaka på heltid i augusti. Såvida ja inte vinner pengar på lotto och kan köpa mig en dator före. Får för tillfället gå hem till morsan för att vara ute på nätet. lol :D
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #31
↗ till inlägget

Japp, och vet inte om jag hinner samla ihop pengar till ny speldator till/under sommaren. Vet att jag har pengarna i augusti och kan med största säkerhet säga att jag är tillbaka på heltid i augusti. Såvida ja inte vinner pengar på lotto och kan köpa mig en dator före. Får för tillfället gå hem till morsan för att vara ute på nätet. lol :D

Haha segt.

I värsta fall får jag väl våldsgästa Micke under sommaren eftersom jag ska vara i Gbg och tvinga honom att fixa mods...

:D

↗ till inlägget

Haha segt.

I värsta fall får jag väl våldsgästa Micke under sommaren eftersom jag ska vara i Gbg och tvinga honom att fixa mods...

:D

Ja, nöden har inga gränser.
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #33

Sannerligen. Modstyrkan är pinsamt liten och tydligen lär det bli ganska tomt periodvis på sommaren om du inte har en dator och jag jobbar.

Xade vet jag ju inte vad han ska hålla på med, men en person är för lite ändå!

16 Jun 2012

Sådärja, ska fixa min dator nu, beställa och eventuellt bygga ihop den. Det innebär att jag kommer tillbaka på heltid nu mot början av juli.

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #35

Göttans, göttans.

Såg att du nämnt att vi har 3 lämpliga kandidater till mods i Förbättra Fuska-tråden, nu lär folk vara supernyfikna på vilka det är. :P

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

De lär de bli ja... Men vi håller det hemligt tillsvidare då inget är bestämt ö.h.t. och det är onödigt att folk blir besvikna eller liknande ;)

12 Aug 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #37
↗ till inlägget

Grupp A - Kola_king, Whore

Grupp B - Lynott, Purjo

Grupp C [YNGLINGARNA] - Juicelol och lifelover

Skulle vilja revidera detta efter hur sommaren sett ut.

Kola_king tror jag inte har tid till att vara mod eftersom han nu ska studera på högskola (han har haft en sommarkurs och inte synts till alls på fuska så atteh).

Juicelol tycker jag är en lämplig kandidat till att bli mod, han har huvudet på skaft och kan vara kvar på sidan ett tag till eftersom han inte ska ut på högskola snart.

That's about it. Kan vi få en jävla statusuppdatering snart Micke?

Senast ändrad:

Det behövs inga fler mods för att vara ärlig. Allt som kommer in under en dag tar mindre än 5 minuter att ta hand om.

Det var skillnad när det var 20 anmälda inlägg per dag, 50+ fusk osv. Numera rör det sig om 2 inlägg, 3 fusk, 5 om vi har tur.

Det skulle ju endast behövas en mod totalt. för dagens arbete vi får in under en dag. Och då överdriver jag inte ens. Vi är ju 3st nu, och det är ju mer än vad som behövs.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #39

Det är ändå bra att ha ett par stycken, så det kan tas beslut som inte involverar en själv om en sådan situation skulle ske.

↗ till inlägget

Det är ändå bra att ha ett par stycken, så det kan tas beslut som inte involverar en själv om en sådan situation skulle ske.

Hur menar du ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in