↗ till inläggetVa? Vad snackar du om?Jag såg att du sa att du tummade upp. Tycker du att han har rätt?
Draghons Interaktionstråd
Gillar du Bullens varmkorv?
↗ till inläggetJag har aldrig ätit Bullens varmkorv, men jag är nyfiken på det faktiskt!Gillar du Bullens varmkorv?
Vad heter/hette (senare alternativet om han/hon är bortskänkt eller såld) ditt första gosedjur?
↗ till inläggetJag tycker han är så rolig bara :DJag såg att du sa att du tummade upp. Tycker du att han har rätt?
↗ till inläggetInga av mina gosedjur har namn, tyvärr.Vad heter/hette (senare alternativet om han/hon är bortskänkt eller såld) ditt första gosedjur?
Hur skulle du förklarat fuska.se med sju och ett halvt ord?
(Notera: du måste använda alla sju orden, samt det halva!)
↗ till inläggetTrevligt gammalt ställe, shysst forum och människor, ye-!Hur skulle du förklarat fuska.se med sju och ett halvt ord?
(Notera: du måste använda alla sju orden, samt det halva!)
vad tycker du om Fredrik Reinfeldt nu och om Olof Palme på 80-talet vad har dom för skillnader enligt dig, motivera ditt svar.
↗ till inläggetFörsöker du få henne att göra dina läxor på något konstigt vänster? :rolleyes:vad tycker du om Fredrik Reinfeldt nu och om Olof Palme på 80-talet vad har dom för skillnader enligt dig, motivera ditt svar.
OnT: Varför tycker du att Hitler var en ond man?
↗ till inläggetvad tycker du om Fredrik Reinfeldt nu och om Olof Palme på 80-talet vad har dom för skillnader enligt dig, motivera ditt svar.
Jag ger blanka fan i politiken. Så jag tycker ingenting om människorna.
↗ till inläggetHåller typ med dig.Försöker du få henne att göra dina läxor på något konstigt vänster? :rolleyes:
OnT: Varför tycker du att Hitler var en ond man?
Alltså, det är många saker han valde att göra som kan klassas som onda, t.ex. valet att göra koncentrationsläger och ha ihjäl alla som inte passade in i hans världsbild. Jag har egentligen inte så stor koll på allt han gjort, så jag vill inte säga för mycket eftersom jag skulle kunna ha fel om något. Jag bara valde Hitler som ett exempel eftersom det är så många människor som avfärdar honom som ett jävla as som inte gjorde något för världen och det hade vart bättre om han dödats tidigare än vad som hände, när han faktiskt gjorde ganska mycket som förbättrat saker.
Vilken typ av humor föredrar du?
↗ till inläggetVet inte hur man klassar olika typer av humor, så jag kan inte svara på den frågan.Vilken typ av humor föredrar du?
↗ till inläggetVet inte hur man klassar olika typer av humor, så jag kan inte svara på den frågan.
Ironi, galg-humor, slapstick, ordlek osv.
http://www.dailywritingtips.com/20-types-and-forms-of-humor/
Bästa superhjälten?
↗ till inläggetom hitler hade använt sin politik och styrande på ett annat gott sätt så hade han nog varit världskänd på ett annat sättJag ger blanka fan i politiken. Så jag tycker ingenting om människorna.
Håller typ med dig.
Alltså, det är många saker han valde att göra som kan klassas som onda, t.ex. valet att göra koncentrationsläger och ha ihjäl alla som inte passade in i hans världsbild. Jag har egentligen inte så stor koll på allt han gjort, så jag vill inte säga för mycket eftersom jag skulle kunna ha fel om något. Jag bara valde Hitler som ett exempel eftersom det är så många människor som avfärdar honom som ett jävla as som inte gjorde något för världen och det hade vart bättre om han dödats tidigare än vad som hände, när han faktiskt gjorde ganska mycket som förbättrat saker.
OnT: har du lyssnat på Hollywood Undead någon gång?
↗ till inläggetIroni, galg-humor, slapstick, ordlek osv.
http://www.dailywritingtips.com/20-types-and-forms-of-humor/
Tror jag kan uppskatta det mesta, det beror dock på vilket humör jag är på.
↗ till inläggetJag tror jag föredrar Batman. Han har inget speciellt, men gör det bästa han kan med det han har.Bästa superhjälten?
↗ till inläggetKanske det.om hitler hade använt sin politik och styrande på ett annat gott sätt så hade han nog varit världskänd på ett annat sätt
OnT: har du lyssnat på Hollywood Undead någon gång?
Nej, det har jag inte.
vad är klockan, min går fel.
↗ till inläggetJösses vilken hjärndöd snubbe, men underhållande var klippet!Låt er inspireras av maxjohan1983. Kunde inte låta bli att posta den här.
ONT: Du dricker ju inte alkohol har man förstått, men om vi säger att dina smaklökar skulle dansa för en viss alkoholdryck, vilken skulle det vara då?
↗ till inläggetvad är klockan, min går fel.
Se forumets klocka.
↗ till inläggetJag har ingen aning om vilken typ av alkoholaktigdryck jag skulle tycka om, det vanligaste som folk intar finner jag motbjudande, men om jag ska testa någondag (och det är bara för mig själv på ett intellektuellt plan som är nyfiken på att förstå hur det är att vara lite full) så skulle jag testa något ganska fruktigt och/eller sött. Kanske något med vanilj? Det har jag hört kan vara väldigt gott.ONT: Du dricker ju inte alkohol har man förstått, men om vi säger att dina smaklökar skulle dansa för en viss alkoholdryck, vilken skulle det vara då?