💬
Logga in
Fuska.se

Bra Gamingheadset

29 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag söker efter ett bra gaming headset, vilket rekommenderar ni? Helst att den kostar under 800kr!

Tänkte köpa denna

13 Jul 2012
Nivå 2 · Novis

SteelSeries 5H. typ 650 kr. Bästa Jag haft.

14 Jul 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Steelseries Siberia V2

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

SteelSeries 5H. typ 650 kr. Bästa Jag haft.

Då har du inte haft många eller bra headsets kan jag lova. :)

Bra och 800kr för ett headset går inte ihop. Logitech G35, Corsair 1500 om du vill ha usb eller Siberia V2 om du vill ha 3.5MM kontakter är ok headsets för under 800kr.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Då har du inte haft många eller bra headsets kan jag lova. :)

Bra och 800kr för ett headset går inte ihop. Logitech G35, Corsair 1500 om du vill ha usb eller Siberia V2 om du vill ha 3.5MM kontakter.

Sibeia V2 kostar väl inte 800kr+?
Nivå 7 · Fuskare

http://www.inet.se/produkt/6606384/razer-t...-gaming-headset

razer gjör asnajsa grejer :cool: :cool: :cool:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

http://www.inet.se/produkt/6606384/razer-t...-gaming-headset

razer gjör asnajsa grejer :cool: :cool: :cool:

ja det verkar så för resenchonen sejjer ju att den är jätte bra och sen så verkar den ganska billig oxå :medieval:
15 Jul 2012

Köp inget razerskit, antingen Siberia v2 eller Sennheiser PC360 men då får du punga ut med mer.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Sibeia V2 kostar väl inte 800kr+?

jo det gör dom, mina kostade 869 Kr och jag köpte dom för 3 veckor sedan, kan skicka bild på dom : BILD
Nivå 11 · Veteranfuskare

Är Siberia V2 så bra som det sägs eller är det bara överskattat krafs/mainstream att ha?

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker Siberia V2 är väldigt bra, både micken och ljudet. Dock så krånglar mitt integrerade ljudkort så jävla mycket, så micken cpar. (ska köpa ett ljudkort senare)

↗ till inlägget

jo det gör dom, mina kostade 869 Kr och jag köpte dom för 3 veckor sedan, kan skicka bild på dom : BILD

Det beror ju vilken färg du köper dom i.....

↗ till inlägget
Är Siberia V2 så bra som det sägs eller är det bara överskattat krafs/mainstream att ha?
Det är bra grejer.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Okej, tack för svaren. Överväger att införskaffa ett par nämligen.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #14

Hört att Siberia är väldigt bra men också från andra att den har dålig kvalite, alltså går sönder enkelt.

↗ till inlägget

Det är bara en annan version av den, det finns massor av versioner även en med diablo 3, men annars kostar den 699

19 Jul 2012
Nivå 0 · Nykomling

Köp det trådlösa corsair headsetet, min kompis köpte det, o det är awesome!

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Hört att Siberia är väldigt bra men också från andra att den har dålig kvalite, alltså går sönder enkelt.

Alla olika typer av headset kan gå sönder lätt, inget märke är ett undantag. Dock kan jag med egna erfarenheter säga att siberia tål en hel del stryk med tanke på att jag har tappat mina ett antal gånger och trots det, så fungerar dem lika bra som när jag köpte dem.

För övrigt så är ju allt från steelseries bäst. :)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Alla olika typer av headset kan gå sönder lätt, inget märke är ett undantag. Dock kan jag med egna erfarenheter säga att siberia tål en hel del stryk med tanke på att jag har tappat mina ett antal gånger och trots det, så fungerar dem lika bra som när jag köpte dem.

För övrigt så är ju allt från steelseries bäst. :)

Alla säger siberia är bra, jag får la köpa den :)

20 Jul 2012
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Alla säger siberia är bra, jag får la köpa den :)

Köp inte Siberia, vad du än gör. En ren kundfälla, och lurarna i sig är kassa. Kolla i 1000kr-klassen för lurar av BRA kvalitet.

21 Jul 2012
↗ till inlägget

Köp inte Siberia, vad du än gör. En ren kundfälla, och lurarna i sig är kassa. Kolla i 1000kr-klassen för lurar av BRA kvalitet.

Det här är bara bullshit. Så länge man inte slänger runt med det så håller det - som med allt annat.

Köp Siberia, har haft mitt i flera år!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Det här är bara bullshit. Så länge man inte slänger runt med det så håller det - som med allt annat.

Köp Siberia, har haft mitt i flera år!

Jag har iaf beställt ett par Audio Technica ATH M50. Verkar vara asgrymma!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in