💬
Logga in
Fuska.se

Lever Fuska.se Fortfarande?

277 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...st&p=611942

Hej på er. Detta blir troligtvis en av mina sista trådar här på fuska.se. Jag känner att forumet nästan är kört i botten. Länge har jag försökt förändra men utan att lyckas. Och nu känner jag att jag inte orkar med det mera. Detta forumet behöver en rejäl omstart, och en rensning bland medlemmarna och moderatorerna. Men, vi kanske ses igen, i mycket svaga ögonblick kanska jag kommer tillbaka. Och chatten kommer jag nog aldrig att lämna helt och hållet B) . när jag böjar närma slutet på mitt lilla inlägg så skulle jag vilja passa på att tacka några personer:

Xade- För alla skojiga och livliga diskussioner vi har haft.

Draghon- För att du är en så bra moderator.

NesseN- För att du bra en bra moderator.

Capone- För att du alltid har hållit med mej.

Apoca- För att vi skall starta en sekt och bada i min damm.

Mellanmjölk- För att du är så j*vla go'

OOIE- För att du alltid finns i chatten och håller mig sällskap på sena nätter

Sedan så finns det säkert någon jag glömt, så tack till er också.

Hejdå, vi ses // Guggo

Igår fann vi denna pärla! :D Relevant i sammanhanget.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag höll fan på att smälla av när jag läste det där under natten, helt sjukt vad roligt det var! :D

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Sen var jag ju faktiskt borta ett tag också. Antar att jag hade ett mycket svagt ögonblick :P

...Undrar varför jag tyckte det var så dåligt 2005.

13 Aug 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget

Japp det var på den gamla goda tiden det :/

Du har varit medlem i 1 år.
Nivå 5 · Fuskare

Han är väl dubbelanvändare.

14 Aug 2012
↗ till inlägget

Japp.
15 Aug 2012
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det där är förtal.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Om så inte är fallet, så tycker jag det är en relevant fråga hur du minns saker som hände innan du blev medlem.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Om så inte är fallet, så tycker jag det är en relevant fråga hur du minns saker som hände innan du blev medlem.

Man måste väl inte vara medlem för att kunna läsa sidan eller hur?
16 Aug 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare

Nej, det är klart. Men jag vågar mig på en gissning att så inte är fallet här.

Och hur kan det varit bättre förr om man inte ens skrivit inlägg? Det är ju inte så att man sitter och läser forumet dag ut och dag in i flera år innan man blir medlem.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Nej, det är klart. Men jag vågar mig på en gissning att så inte är fallet här.

Värst vad du håller på och gissar nu du. Du tycker inte du känner dig lite väl konspiratorisk? Är det så konstigt att man sitter och läser lite utan att regga sig? Jag känner många som gjort det.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Värst vad du håller på och gissar nu du. Du tycker inte du känner dig lite väl konspiratorisk?

Nä.

Är det så konstigt att man sitter och läser lite utan att regga sig? Jag känner många som gjort det.

I tre år...?

Lägg upp hela Alf :(

Nivå 13 · Mästerfuskare

Back to topic:

Verkar som om Fuska har blivit lite mer aktivt den senaste veckan. Listan över aktivaste postare för en dag har sällan medlemmar som bara postat ett inlägg. Så kanske börjar sidan så sakta vända.

Nivå 6 · Fuskare

Sommaren är över!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Sssch! Det är den inte alls :(

Nivå 5 · Fuskare

Det var ett bra tag sen jag var inne på det här forumet! Om man är ihågkommen är ju frågan, troligen inte. :rolleyes:

Väldigt lite besökare än när jag var aktiv, 13 inloggade. Vad har hänt egentligen de senaste åren? Detta var/är ju ett mysigt forum. :)

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Kan man på något sätt auto spara sina inlägg innan dom publiceras?

Nu blev min 1000 sidors uppsatts raderad pga att jag "försökte använda en funktion på ett felaktigt sätt" :_ och självklart var det bara citaten kvar i texten när jag kom tillbaka till menyn.

Sen kan man på något sätt sätta quotes med snabbval typ som spoilers?

Annars är det funktioner jag önskar.

Senast ändrad:

17 Aug 2012
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Haha, mja, kanske det.

Jag tog det dock som om han postade en nyhet, vilket jag fann onödigt på forumet. :P

Eh, nej. Det är inte så enkelt. Om man jämför hur fuska är nu för tiden med för cirkus 5-6 år sen så är det totalt stendött.

Minns när det var 11 mods och det alltid fanns anmälningar att ta hand om liksom. Old times.

Nu händer det knappt något.

Aha, jaja, men det lever fortfarande i tekniskt sätt för att folk fortfarande finns här.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Sen kan man på något sätt sätta quotes med snabbval typ som spoilers?

Har för mig att det går, minns dock inte hur...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in