Hoppa till innehåll

Lever Fuska.se Fortfarande?


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

Problemet är att fuska en tid började likna någon förort i USA där folk anslöt sig till lag. Gamla rävar var tillsammans, nykomlingar var tillsammans. Även så att många "gamla rävar" kallade varenda nykomling för troll vilket så klart ger ett dåligt intryck på nya människor.

 

Ett förslag vorre väl att göra något åt chatten, kanske en plugin som gör att man kan ha en webbaserad chatt med ett fönster vart man än är på Internet. Även öppna ett ventrilofönster för medlemmar.

 

Måste säga att fuska.se är forumet där folk ändå kommer bäst överens med varann. Tror dock massan som vände sig hit för att söka efter fusk aldrig bidragit till den stora aktiviteten, de som bidragit mest är de som hänger på Allmänt, skapar egna grupper som Oztown och debattfolket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 277
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ge oss en ny moderator!!!!!

 

admin jobbar hårt med sidan, det lär dyka upp nya moderatorer också, jag hoppade in igen i alla fall, så allt som skickas in och alla anmälningar kommer tas hand om på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är självklart medveten om det men jag tvekar på att han hållit på med något i tre år. Dessutom har han nämnt någon om IPB versioner som håller på att ändras så han måste vänta på att det blir klart innan han själv kan börja utveckla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moderatorer må vara viktigt, men är det verkligen det viktigaste att fokusera på just nu? Jag tror inte att de nuvarande moderatorerna har några problem alls med att hålla forumet rent.

Men när man väl behöver moderatorer bör man nog ta in dom i 360Xbox's nuvarande ålder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...