Pistons kom i 1.7.
Minecraft Bilder På Era Verk
↗ till inläggetTackPistons kom i 1.7.
Hur laddar man upp bilder?
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/Hur_Laegger_Man_...ml-t121945.htmlHur laddar man upp bilder?
Bumpar med lite nytt material.
inte riktigt klar än dock.
Tempel jag håller på att bygga i Technic Pack
Gotta love RedPower Micro blocks.
Jag och ett par kamrater byggde i princip allt detta...

Min by i Technic so far, inte spelat så mycket på sistone. Men började bygga på mitt mage tower på den flygande ön som jag byggde tidigare. Återigen är RedPower MicroBlocks underbara när man bygger tak. Jag byggde rätt nyligen det lilla huset till vänster i marble. Det är där jag har mina industrialcraft grejjer, just nu bara en generator, macerator och extractor. Men ska bygga ut rejält där sen när jag har mer resurser.
↗ till inläggetJa, snyggt blir det med microblocks med helvette vad jobbiga dom är att fippla med :PMin by i Technic so far, inte spelat så mycket på sistone. Men började bygga på mitt mage tower på den flygande ön som jag byggde tidigare. Återigen är RedPower MicroBlocks underbara när man bygger tak. Jag byggde rätt nyligen det lilla huset till vänster i marble. Det är där jag har mina industrialcraft grejjer, just nu bara en generator, macerator och extractor. Men ska bygga ut rejält där sen när jag har mer resurser.
Har säkert över 500 microblocks på mitt lilla torn :(
Tog ett tag att fixa men blev ytterst nöjd med resultatet! :)
Kul att många lirar tekkit/technic (vet inte vad skillnaden är? Fler blocks i tekkit? Redpower etc. ?)
Vad har ni för setup då? :D
↗ till inläggetTechnic pack är nog ett mod-pack där tekkit ingår.Kul att många lirar tekkit/technic (vet inte vad skillnaden är? Fler blocks i tekkit? Redpower etc. ?)
Vad har ni för setup då? :D
Jag vet inte riktigt vad bara tekkit är, men i Technic har du iallafall 52 olika mod, och en av dom är att om du hugger ner ett träd med yxa faller hela trädet ner.
Det är enda skillnaden jag vet.
Hur menar du med setup?
Grafik och allt sånt eller?
↗ till inläggetNej, typ maskinvis, ström osv. :)Technic pack är nog ett mod-pack där tekkit ingår.
Jag vet inte riktigt vad bara tekkit är, men i Technic har du iallafall 52 olika mod, och en av dom är att om du hugger ner ett träd med yxa faller hela trädet ner.
Det är enda skillnaden jag vet.
Hur menar du med setup?
Grafik och allt sånt eller?
↗ till inläggetKan köra en liten tour i världen om det är det du menar.Nej, typ maskinvis, ström osv. :)
Ska bara fixa ett bra inspelningsprogram, och jag fattar inte Fraps