💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Film Såg Du Senast?

890 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Salt

Nivå 12 · Mästerfuskare
Nivå 6 · Fuskare

Aah, klassiska filmposters. Det är nästan så man vill se på Hitchcock eller nån bara för att kunna posta dem här!

26 Aug 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
Nivå 8 · Veteranfuskare

Back to the future, alltid lika bra!

Nivå 5 · Fuskare

The Cabin in the Woods. Intressant film. Väldigt udda mot vad jag hade förväntat mig. Tyckte de sista ~5 minutrarna av filmen spårade ur lite för mycket, annars var den helt klart sevärd.

29 Aug 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hunger Games, den var trevlig.

31 Aug 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Contraband. 3/5

Contraband 7/10

Tycker att den va ganska spännande

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hamilton.

Kändes rätt B

Ryssarna kan såklart inte träffa,medan calle plockar dom en och en i san james bond anda.

Svenskarna använder M-16 och UZI.

Flygplanen som lyfter från hangarfartyget har bara extra tankar och AA missiler när dom ska gå ut på markattack.

Det lyfter ett F-18 och ett F-14,som senare blir 2 F-14 som blir till två Mig-29or :_

En av PLO soldaterna kastar en handgrant flera hundra meter.

Plus all jävla eld i explosionerna.

Trodde den skulle vara mycket bättre.

Senast ändrad:

1 Sep 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Robin Hood, den där nya Robin Hood filmen med en skäggig typ. Den var bra.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Back to the Future. En av mina favorit trilogier, riktigt jävla sköna filmer asså. GREAT SCOTT! :D

2 Sep 2012
↗ till inlägget

Back to the Future. En av mina favorit trilogier, riktigt jävla sköna filmer asså. GREAT SCOTT! :D

Kollade på 1an igår, blir 2an idag :D
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hahah, den är fan grym. Det var faktiskt inte längesen alls jag kollade igenom alla. :D

OnT: Såg Bourne Legacy på bio idag, med ny skådespelare och allt. Men den var bra ändå.

5 Sep 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

21 jump street. 3/5

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hahah, den är fan grym. Det var faktiskt inte längesen alls jag kollade igenom alla. :D

OnT: Såg Bourne Legacy på bio idag, med ny skådespelare och allt. Men den var bra ändå.

Såg alla tre Back to the Future under helgen, riktigt bra grejer. :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

A Good Old Fashioned Orgy, ja en till film med ett trevligt gäng som festar. Fast nu är det ett gäng 30 åringar som har varit bästa vänner sen college. Man hör väl på namnet vad som kan tänkas hända. Hahah, men den är trevlig. Kanske lite tjatigt med alla dessa filmer. Men va fan, härlig var den.

6 Sep 2012
Nivå 6 · Fuskare

Léon: The Professional

Tyckte den var rätt cool. Léon själv lyckades vara både lite av en dörrmatta och extremt badass på samma gång. Gary Oldman briljerar som antagonistisk korrupt polis med narkotikaberoende och böjelse för Beethoven. Var det någon mer än jag som tog Léons mjölkdrickande plus Stans drogmissbruk och kärlek till klassisk musik som referenser till A Clockwork Orange?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tyckte den var rätt cool. Léon själv lyckades vara både lite av en dörrmatta och extremt badass på samma gång. Gary Oldman briljerar som antagonistisk korrupt polis med narkotikaberoende och böjelse för Beethoven. Var det någon mer än jag som tog Léons mjölkdrickande plus Stans drogmissbruk och kärlek till klassisk musik som referenser till A Clockwork Orange?

Léon är en av mina absoluta favoritfilmer! Mjölken och den klassiska musiken har jag inte tänkt på, men jag antar att man kan tolka det som en referens. Gary Oldman är helt underbar i sin roll! Jean Reno spelar också väldigt bra. :)
7 Sep 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Glöm inte Natalie Portman i en av sina första filmroller!

Och mjölken/den klassiska musiken stör mig lite (men bara lite, det är en grym film). Det känns kliché på något sätt. Särskilt antagonisten som gillar klassisk musik.

Jag såg om The Untouchables igår. Fortfarande bra film!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in