💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Film Såg Du Senast?

890 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Twilight Breaking Dawn part 2.

Var fruktansvärt tråkig

förutom islutet när alla slogs, men det hände aldrig...

Förövrigt var det ganska intressant när massa fjortis-tjejer jublade när Jacob tog av sig kläderna.

Senast ändrad:

24 Nov 2012
Nivå 2 · Novis

Den sista jag såg var denna

The.Dark.Knight.Rises.2012.SWESUB.BDRip.XviD-DaET

Nivå 9 · Veteranfuskare

Full Metal Jacket!

Bara scenerna med Gunnery Sgt Hartmann får mig att vilja genomföra Boot Camp B)

Sen får vi inte glömma dåren "Animal Mother".

25 Nov 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Snow white and the huntsman, den var ju helt okej. Kändes bara lite fail då och då filmen. Men annars var den rätt så skön att kolla på. :)

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Filmen Ted såg jag senast. Den är så dålig att den blir rolig, men det är liksom inget nytt med filmen egentligen.

Rekommenderas om man är ett gäng kompisar som vill se något löjligt, hahaha.

27 Nov 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Tenacious D in 'The Pick of Destiny'

"If you try to fuck with me, I shall fuck you to!"

1 Dec 2012
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Filmen Ted såg jag senast. Den är så dålig att den blir rolig, men det är liksom inget nytt med filmen egentligen.

Rekommenderas om man är ett gäng kompisar som vill se något löjligt, hahaha.

Håller med, Den var ju inge vidare rolig men på något sätt blir allting så löjligt så det tillslut blir roligt.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Dark Knight Rises för fjärde gången. Den är lika fantastisk varje gång.

3 Dec 2012
Nivå 6 · Fuskare

Ghetto blaster för 7:de gången, alltid lika rolig.

5 Dec 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Troja

12 Dec 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare

Länge sedan man kollade på film enligt min standard. Men senast blev det Looper, helt okey var den väl, typisk massproducerad actionfilm med ett försök att förvirra åskådaren. Inget speciellt. När man börja tänka på storyn så får man en riktig huvudvärk dock, och då snackar jag självklart om tidsresandes brister och dess loopar dom skapar.

Har också sett ny Bourne rullen, kanske var jag inte på humör men jag stängde av den efter ungefär halva filmen, den var bara knasig, så mycket som dom försökte klämma in på så kort tid.

Länge sedan man såg en bra film...

Nivå 13 · Mästerfuskare

The Gods Must Be Crazy 3

Inte i närheten av lika bra som 1:an och 2:an. En besvikelse faktiskt.

Eller nä vänta, senaste filmen var The Hunger Games faktiskt. Helt ok film, hade kanske förväntat mig lite mer eftersom jag hört så mycket om den. Men fortfarande en bra film, absolut inte dålig på något sätt. Men det var uppenbart att man borde ha läst boken innan.

18 Dec 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Den senaste jag såg var väl American history x, får en känsla att jag aldrig kommer tröttna att kolla på den. En av dem bästa filmerna jag sett.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Sinister. En helt okej skräckfilm, bättre än Paranormal Activity-filmerna, men fanns ändå delar av filmen som drog ner den.

20 Dec 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag håller på och kollar på The Perks of Being a Wallflower. Underbar film hittills! Alla är så söta :)

23 Dec 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

We were soilders, jävlar vad bra, skulle nog kunna säga att det är en av dem bästa krigs filmerna jag har sett. Mel Gibson spelar sin roll lika bra som vanligt. Riktigt bra film.

28 Dec 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Once upon a time in america, härlig gangster rulle. Tycker om den riktigt mycket, skulle kunna klassa den som den bästa gangster rullen jag har sett. Dock så får ni ursäkta mig, har inte hunnit sett gudfadern än. Men snart blir det väl att titta på den. Tyckte väldigt mycket om när man fick se deras barndom, sen tyckte jag att den var lite knepig. Men den var överhuvudtaget jävla bra.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Nitro Circus The Movie - Fick tåren i slutet "Wheelz" :( :)

Nivå 4 · Lärling

Barely Legal.. Helt värdelös film, rekommenderas inte. Kolla in en p-rulle eller något istället.

Nivå 8 · Veteranfuskare

The Hobbit, tycker den var bra. Rekommenderar den till er som inte har sett den.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in