💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Knark

Levlar twinkshaman

3 Sep 2012

Gjort lite dailies, börjat tagga för MoP. Collectors Edition bokad på Game, så blir najs när det släpps. :)

Power levlar guildet :D.

Level 22 än så länge, går jävligt snabbt nu.

5 Sep 2012

Varit runt massa i Eastern Kingdoms och gjort Archeology-grejer. Slackat lite med att "upptäcka" Dwarf och Troll saker, så börjar ta igen lite. :)

Farmar Justice för att få lite bättre skor + ring.

Guildet level 24 :) .

14 Sep 2012

Swift White Hawkstrider droppade igår B).

16 Sep 2012

Börjat med wow idag igen :) Tog bort level 30 druid, två level 20 rogues och en 20 priest... För att få plats. Tyckte inte om night elves längre, så ja gjorde worgen druid/human rogue

27 Sep 2012

Blev 89 precis. Kommer inte ha tid att spela mer idag då det är min födelsedag, men tänkte dra 90 imorgon innan kvällen, så att jag sedan kan börja göra 90-grejer, typ HCs och liknande.

Sitter i kö just nu på Outland. 800 kvar!

28 Sep 2012

Dingade 90.

Borde man kanske börja igen?

↗ till inlägget

Borde man kanske börja igen?

Ja!

Level 87 :) , har inte spelat särskilt mycket.

Bästa expansionet sen TBC, hitills iaf. (Hur raids och PVP content blir är en senare fråga)

Är det inte tråkigt att hetsa sig igenom allt? MoP kom ju ut för några dagar sedan och många är redan 90. :/

29 Sep 2012

Nja, jag tycker snarare att det är nödvändigt. Man blir vansinning på alla Alliance som ska gå ihop 4v1 när man questar, och questandet är ju egentligen en lång grind tills man kommer dit man vill komma. Jag är jäkligt taggad på att komma igång med Scenario-modes/HCs och andra saker, igår blev jag 90 men gjorde inte så mycket för att få gear. Explorade Pandaria, blev exalted med Lorewalkers samt skillade Tailoring, Enchanting och Archeology till maxskill. (fick även 2 blåa rare items från Archeology som kommer öka min itlvl en del)

Ikväll tänkte jag ge mig på scenarios, och imorgon förhoppningsvis lite HCs. Vill även börja med dailies, men det blir nog på Måndag kanske.

Att ta det lugnt kommer nog mer bli aktuellt när man levlar alts sen. Då är inte zonerna överbefolkade, man behöver inte titta över sin rygg varje gång man attackerar en mob, och det är inte hela världen om det tar tid till 90, då man redan har en karaktär parallelt som man kan spela på, om man vill göra 90-saker. :P

1 Oct 2012
↗ till inlägget

Nja, jag tycker snarare att det är nödvändigt. Man blir vansinning på alla Alliance som ska gå ihop 4v1 när man questar, och questandet är ju egentligen en lång grind tills man kommer dit man vill komma. Jag är jäkligt taggad på att komma igång med Scenario-modes/HCs och andra saker, igår blev jag 90 men gjorde inte så mycket för att få gear. Explorade Pandaria, blev exalted med Lorewalkers samt skillade Tailoring, Enchanting och Archeology till maxskill. (fick även 2 blåa rare items från Archeology som kommer öka min itlvl en del)

Ikväll tänkte jag ge mig på scenarios, och imorgon förhoppningsvis lite HCs. Vill även börja med dailies, men det blir nog på Måndag kanske.

Att ta det lugnt kommer nog mer bli aktuellt när man levlar alts sen. Då är inte zonerna överbefolkade, man behöver inte titta över sin rygg varje gång man attackerar en mob, och det är inte hela världen om det tar tid till 90, då man redan har en karaktär parallelt som man kan spela på, om man vill göra 90-saker. :P

Du får väl dra ihop ett gäng horde-spelare då! Spontana wpvp-battles är ju behållningen med att spela på en pvp-server. Och jag tycker inte man borde se questandet som en lång grind, men det är väl bra att du inte stressar igenom med dina andra karaktärer också. Storyn (som berättas främst genom quests) är ju en av de bästa delarna.

Och det är inte konstigt att folk blir uttråkade snabbt om de försöker klara av allt så snabbt som möjligt :P

Själv har jag precis dingat 86 med min main! Skall göra klart alla quests i Jade Forest och sen gå över till Valley of Four Winds.

Senast ändrad:

2 Oct 2012

Då var cata och MoP + speltid köpt och håller på att installeras.

3 Oct 2012

Snart dags att börja raida i Vault!

Första dagen jag spelar på länge, och är helnöjd.

Instancer verkar blivit mycket lättare dock o_O

9 Oct 2012

Dailies. Först de vid Halfhill, sen Order of the Cloud Serpents, sen The Anglers, och sist.. Golden Lotus.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in