💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Halo 4 lirande för fan!

27 Nov 2012

Köpte ett 3DS och 4 spel till det idag.

Nu ska jag dock spela TF2!

28 Nov 2012

Gör klart alla Riddler Revenge challenge rooms till alla karaktärer i Arkham City så jag kan få 1500/1500G på det.

Är klar med Batman och blev just klar med Catwoman, nu återstår Robin och Nightwing. Vissa challenges kan vara riktigt utmanande.

När jag är klar med det så ska jag nog gå tillbaka till Splinter Cell Conviction och (förhoppningsvis) få 1000G på det, eftersom jag är ganska sugen på stealth spel just nu.

Senast ändrad:

29 Nov 2012

Spelade Xcom och var på vad jag tror är sista banan men blev totalt ägd på allra sista biten. :(

↗ till inlägget

fan vilket nice spel ;) menmen snart Colonel 100 i bf3, bara 13 300 poäng kvar yay

Vad är max poäng i BF3?

Alla vapen alla ranker?

30 Nov 2012
↗ till inlägget

Vad är max poäng i BF3?

Alla vapen alla ranker?

Finns ingen max poäng, men Colonel 100 (rank 145) är 24,6 miljoner.

Formulerade mig nog lite dåligt,men 24,6 miljoner är alltså den högsta ranken och man har låst upp alla vapen? Dvs man får inget nytt.

Senast ändrad:

Ja sista vapnet man får för ranks är As Val (rank 45), men sen finns det ju vapen som man låser upp i de olika dlc som finns. + COOP

Senast ändrad:

Klarade Xcom i går kväll, take that aliens suckers! Vettefan vilket spel jag går på nu... Klarade LA Noire för några dar sen med.

1 Dec 2012

Spelar alldeles för mycket teeworlds. Här är en av mina filmer därifrån.

Väntar på att Far Cry 3 ska ladda färdigt, sedan blir det lir!

↗ till inlägget

skjuter banditer i vilda western på red dead redemption

Finns de inte till pc?

Började spela lite Minecraft nu igen.

↗ till inlägget

Finns de inte till pc?

Nope, Rockstar släppte alrig någon PC-Version.
5 Dec 2012

Köpte World in Conflict+expansionen Soviet Assault för 39kr och jag tror seriöst att det kan var ett av dom bästa spelen någonsin. Så jag har nördat det ett par dagar.

Sen har jag lirat SA-MP om det är någon som lirar så skicka pm och så fortsätter min strävan efter att låsa upp alla vapen i BF2,har bara två kvar nu,dessvärre är jag 140 000 poäng från högsta ranken. <_<

7 Dec 2012

Har fullt upp med Skyrim's nya DLC Dragonborn, just nu gör jag en massa sidequests.

9 Dec 2012

Under de nyligen passerade månaderna har jag tyvärr inte haft chansen att spela spel längre, på grund av den ökade mängden skolarbete jag funnit mig ha, och mitt ökade engagemang för att få 10or i betyg. Lyckligtvis har jag nu haft en lite längre "helg", och därmed har jag haft chansen att spela Saints Row 3.

Jag fick detta spel, likt många andra, från den nyaste Humble Bundle-n, och det var självklart värt det för runt 5 euro!

Tyvärr klarade jag ut spelet på 20 timmar, och det ser ut som att sandbox-contentet bara kommer räcka runt 5 timmar till, men dessa timmar har varit högst underhållande, och angenäma.

Stort + till skaparna för faktumet att man kan ha fräknar på sin karaktär! :3

16 Dec 2012

Avnjuter TF2 premium.

Varför har jag inte skaffat detta innan?

Spelade Deux Ex i natt. Vet inte riktigt vad jag håller på med om jag ska vara ärlig, är i början av spelet.

17 Dec 2012

Lirar halo 4 online :sorcerer: Fast det är ju inte så kul att det ska lagga så förjävligt. :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in