↗ till inläggetOftast Kaliber.Vad för snus snusar du?
Tre Ankare när jag känner mig speciell.
↗ till inläggetOftast Kaliber.Vad för snus snusar du?
Tre Ankare när jag känner mig speciell.
Tankar om Cornelis Wreesvijk?
↗ till inläggetOtroligt skicklig musiker. Underbara låttexter.Tankar om Cornelis Wreesvijk?
↗ till inläggetI agree :)Otroligt skicklig musiker. Underbara låttexter.
Testat några droger?
↗ till inläggetCannabis och hasch när jag var yngre, nått år sedan sist!Testat några droger?
Vad anser du om "No Lynott, no Lizzy"?
↗ till inläggetKorrekt uttalande, tyvärr är det så i många grupper att även fast varje person må vara bra på sitt sätt så är det oftast sångaren som gör gruppen, det är han/hon som skapar det speciella ljudet som många älskar. Likväl som Foo Fighters inte hade varit speciellt mycket om Dave Grohl gick bort, eller Beatles utan John Lennon.Vad anser du om "No Lynott, no Lizzy"?
Ja, det är klart, självklart kommer aldrig Thin Lizzy vara det bästa utan Philip, men du tycker alltså det är bra att de slutar turnera nu under namnen Thin Lizzy? (Alltså kvarlevorna av bandet.) För ditt ovanstående påstående tror jag många håller med om.
Hur länge har du hängt på fuska?
Har du varit i Jönköping? Om, vad tyckte du? Om inte, varför har du inte varit där?
↗ till inläggetJa, det är klart, självklart kommer aldrig Thin Lizzy vara det bästa utan Philip, men du tycker alltså det är bra att de slutar turnera nu under namnen Thin Lizzy? (Alltså kvarlevorna av bandet.) För ditt ovanstående påstående tror jag många håller med om.
Ja, eller det spelar egentligen ingen roll, dom har ju aldrig uttalat sig själva att vara det orginala Thin Lizzy, utan dom har alltid kallat sig själva "superbandet Thin Lizzy".
↗ till inläggetSedan 05 kanske.Hur länge har du hängt på fuska?
↗ till inläggetAldrig varit där.Har du varit i Jönköping? Om, vad tyckte du? Om inte, varför har du inte varit där?
Vilka har du träffat från fuska irl?
Vad tycker du om The walking dead?
↗ till inläggetIngen tror jag!Vilka har du träffat från fuska irl?
Vad tycker du om The walking dead?
Diggade första säsongen, andra var lame, hört att tredje ska vara bättre, men inte kollat på den!
↗ till inläggetJo, 2:an var ju inte lika bra, men 3:an är skön!Diggade första säsongen, andra var lame, hört att tredje ska vara bättre, men inte kollat på den!
Vilket band är ditt favoritband förutom Thin Lizzy?
↗ till inläggetVet inte riktigt... lyssnar på mycket olika band just nu :PJo, 2:an var ju inte lika bra, men 3:an är skön!
Vilket band är ditt favoritband förutom Thin Lizzy?
↗ till inläggetJa... jag tycker självklart att det bar synd att jag aldrig fick se Lizzy under deras bästa. Men jag såg de i alla fall ;) Nu ska de ju byta till Black Star Riders, undrar hur det blir...Ja, eller det spelar egentligen ingen roll, dom har ju aldrig uttalat sig själva att vara det orginala Thin Lizzy, utan dom har alltid kallat sig själva "superbandet Thin Lizzy".
Hursomhelst... favorit Lizzy-album?
↗ till inläggetAntingen Vagabonds of the Western World, det albumet är skitbra låtar och albumcovern är den absolut snyggaste i historien! Eller deras första album med samma titel som bandet, dom förändrades väldigt mycket mellan de 2 åren, eller iallafall mellan dessa två album, en skildring man iofs ser ganska ofta bland band :)Ja... jag tycker självklart att det bar synd att jag aldrig fick se Lizzy under deras bästa. Men jag såg de i alla fall ;) Nu ska de ju byta till Black Star Riders, undrar hur det blir...
Hursomhelst... favorit Lizzy-album?
Hursomhelst så kommer jag nog alltid gilla den tidiga eran av Thin Lizzy mest av allt ^^
↗ till inläggetHåller med. Självklart är Robbo/scott-eran bra, med twinguitar, men jag tycker att Eric Bell är den bästa gitarristen. Vagabonds är verkligen skitbra! Men jag har knappt lyssnat på Shade's of a blue orphanage.Antingen Vagabonds of the Western World, det albumet är skitbra låtar och albumcovern är den absolut snyggaste i historien! Eller deras första album med samma titel som bandet, dom förändrades väldigt mycket mellan de 2 åren, eller iallafall mellan dessa två album, en skildring man iofs ser ganska ofta bland band :)
Hursomhelst så kommer jag nog alltid gilla den tidiga eran av Thin Lizzy mest av allt ^^
Spelar du något intstrument?
Favoritsolo med Bell? ;D
Vad tycker du om Alison Brie?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in