Fredagar 9.00 - 13.15.
Din Kortaste Skoldag?
Om vi inte har någon "halvdag" så är det onsdagar, 8.30 - 11.30
Annars månagar, 10.25 - 15.10
oops 8.10-13.10 menade jag, 3 lektioner :)
För tillfället: Onsdag: 8.25-13.40.
Mitt universitet är najs. Nytt schema varje vecka och i snitt 4 dar i veckan varav flera halvdagar. Och studiebidraget baseras på betyget istället för närvaro så det är bara att stanna hemma om man tycker att det passar.
↗ till inläggetMen är inte Högskolan/Universitet att man har en enda lång föreläsning varje lektion, och sedan går man hem och pluggar?Mitt universitet är najs. Nytt schema varje vecka och i snitt 4 dar i veckan varav flera halvdagar. Och studiebidraget baseras på betyget istället för närvaro så det är bara att stanna hemma om man tycker att det passar.
↗ till inläggetDet är varierat. Vi har "laborationer" schemalagda också där läraren går runt och hjälper till. Men mestadels är det föreläsningar som du säger.Men är inte Högskolan/Universitet att man har en enda lång föreläsning varje lektion, och sedan går man hem och pluggar?
Har ny "period" nu, så nu är tidigaste dagen 08.30-14.15.
↗ till inläggetDu kanske redan skrivit det någonstans, men vad pluggar du?Det är varierat. Vi har "laborationer" schemalagda också där läraren går runt och hjälper till. Men mestadels är det föreläsningar som du säger.
Imorgon har jag idrott 14.30 till 15.40. Inga andra lektioner. Enkel resa till skolan tar mig två timmar, jag överväger skolk.
Slutar 13.50 två dagar i veckan, 14.50 två dagar och 12.50 på fredagar ^^ Börjar halv nio, måndagar nio. Så kortate dagen är 8.30-12.50. Lyxlyx
Slutade 10:45 idag (började 8). Min kortaste dag hittills på terminen.
8:35 - 11:00 Fredagar.
Så glad över det schemat.
8:00 - 13:00 Onsdagar :D
Onsdagar
8.25-13.40
Kan svara fredagar, fast vi har ingen lektion då, så det är inte min kortaste skoldag ^^