💬
Logga in
Fuska.se

Feedback-Tråden

578 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Använd jQuery.

Det jag ska göra. Är dock inte så bra på det. Skäms lite när jag laddar upp det jag gör. Har liksom googlat allt.

11 Jun 2013
Bossen Admin
Trådstartare #302

Funderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där.

↗ till inlägget

Funderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där.

Jag tycker det låter okej, Men det beror ju helt på hur du tänkt att ha det. hur designen osv..

12 Jun 2013
Bossen Admin
Trådstartare #305

Har genomfört underhåll av databasen, så nu borde det vara löst.

V0LFI gillar det här
13 Jun 2013
Bossen Admin
Trådstartare #306

Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png

Senast ändrad:

Dave37 gillar det här
↗ till inlägget

Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar

märkte att det hände något.
14 Jun 2013
↗ till inlägget

Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar

Inte för mig, jag använder inte BBKod-Läge. Ord br

yts fortfarande när raden slutar såhär. Nu gjorde jag det alltså själv för att illustrera hur det ser ut i editorn.

Senast ändrad:

Bossen Admin
Trådstartare #309

Vad kör du för webbläsare?

Chromium.

15 Jun 2013
Bossen Admin
Trådstartare #311

Underligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache?

Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =)

↗ till inlägget

Underligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache?

Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =)

Ja. vad trevligt hoppas det händer mycket? Skulle du inte bädda in fuska.se temat. 

19 Jun 2013

Vad jag har väntat länge på är en BB-kod som kan ta bara ljudet från en youtubevideo. Den ljud-BBkoden som finns kommer inte så mycket till användning eftersom det är så svårt att få tag i en specifik ljudfil ensam på en sida, även om jag hittat en hel del bra användningsområden för den i gruppforum.

Horizon gillar det här
22 Jun 2013

Admin vad i.. har du gjort med tiden på forumet? Det står att jag skriver inlägg klockan 09 på morgonen när jag skriver de klockan 3 på natten!

21:59:13 igår då var jag utan internetanslutning och firade midsommar med min släkt.

Hur kan jag då skriva på forumet?

Det är så överallt med tiden på fuska.

Senast ändrad:

Bossen Admin
Trådstartare #315

Kolla din profil, låter som du har någon annan tidzon inställd.

Eller så är det konto hackat! :O 

Gudas gillar det här
↗ till inlägget

Eller så är det konto hackat!  

Jo man undrar ju eftersom jag inte ändrat tiden D:

23 Jun 2013

Finns det några planer att fixa så att grupper fungerar som förut?

Horizon gillar det här
↗ till inlägget

Finns det några planer att fixa så att grupper fungerar som förut?

Ja det skulle ju fixas under maj-jun.

Bossen Admin
Trådstartare #320
↗ till inlägget

Har redan svarat på det visserligen, men lika bra att uppdatera då tidsplanerna har ändrats.

Frågesporter, FuskaMynt och Gruppforum är planerade att lanseras senast under Augusti. Inskickningssystemet för omdömen etc skall byggas klart under maj/juni. En uppdatering av forumet är att vänta, troligtvis i juni/juli. Mindre projekt kommer under tiden att genomföras i mån av tid.

Anledningen till att tidsplanerna flyttats fram ordentligt har med skola att göra framförallt och kommande tentor. Sedan under juni/juli är det oklart hur mycket tid det blir för utveckling av Fuska. Men chansen är god att det blir en hel del tid, så saker och ting kan lanseras snabbare än ovanstående tidpunkter.

Fortfarande denna tidsplan som gäller, status är dock att frågesporter kan dyka upp tidigare.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.