💬
Logga in
Fuska.se

Feedback-Tråden

578 svar · startad · 🔒 låst

Är det nya uppdateringar på gång eller? Känns som att det var länge sen. Gruppforum efterlängtas.

Senast ändrad:

Du kanske borde veta admin att jag tror att jag har hittat en bugg...

Epixa och WASD gillar det här

Jag har också hittat en! :D

Epixa gillar det här

Inte bara att man kan göra texten så stor så här:

L

Eller större

Senast ändrad:

Mina kära vänner har återigen lyckats göra fuska.se till en bättre plats.

4 gillar det här — visa vilka

Kan man göra kullerbyttor i denna skriveri-ruta?

Admin har du haft semester eller är det måndag varje dag? Eller möjligtvis inte slut på kaffe?

Undrar om man kan göra lagg i bugget.

Glöm inte att hålla musen över min text admiin

Senast ändrad:

Du har slagit bara inaktiverat rulla admin, men du har inte löst buggen.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Du har slagit bara inaktiverat rulla admin, men du har inte löst buggen.

Jodå för mig.

Jag vet inte vad han har gjort eftersom jag är helt värdelös på sånt här. Men han har gjort något så att bb-läckaget bryts i signaturen och den går inte längre att återskapa. Inlägg som redan rullar, rullar vidare.

[rulla=right]R.I.P. [/rulla]

Senast ändrad:

WASD gillar det här
↗ till inlägget

Jag vet inte vad han har gjort eftersom jag är helt värdelös på sånt här. Men han har gjort något så att bb-läckaget bryts i signaturen och den går inte längre att återskapa. Inlägg som redan rullar, rullar vidare.

[rulla=right]R.I.P. [/rulla]

Märkte det eftersom min signatur är trasig.

Tro mig jag har ofta fel. [color=rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif;font-size:13px;](눈‸눈)[/color]
Att ta bort funktioner bara för att det helt plötsligt uppstår bugg. Det är irriterande.

Senast ändrad:

Alltså det är ju klart att man tar bort eller inaktiverar en funktion om det är möjligt att fucka upp hela sidan med den. Men man bör ju fixa problemet sen. Trots allt, [rulla] har jag användning av då och då, den tillför en kul effekt och bb-kod är kul att skojja och grejja med i GF. Men samtidigt, jag kan överleva utan [rulla] ett tag om admin tar tag i FM/FR-systemet samt gruppforumen.

↗ till inlägget

Men samtidigt, jag kan överleva utan [rulla] ett tag om admin tar tag i FM/FR-systemet samt gruppforumen.

Ni har inte direkt gjort arbetet snabbare... 

10 Aug 2013

Skönt att buggen är fixad!

Dave37 gillar det här
↗ till inlägget

Ni har inte direkt gjort arbetet snabbare... 

efter att jag upptäckte buggen och sa till andra vad som hänt (utan att jag då visste hur den funkade) så var det bara en tidsfråga innan någon annan hade gjort likadant. Horizon försökte och Loopen gjorde liknande strax efter mig och WASD. Jag och WASD la ner en halvtimma med att lista ut buggen och testa den för alla bb-koder på sidan. Om admin så önskar kan jag förklara hur den fungerar och vilka bb-koder som läcker. Som jag ser det har vi absolut hjälpt admin, nu blev ju buggen åtgärdad på bara några timmar, om än inte löst. Annars hade den kunnat snurra runt på sidan i månader.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

efter att jag upptäckte buggen och sa till andra vad som hänt (utan att jag då visste hur den funkade) så var det bara en tidsfråga innan någon annan hade gjort likadant. Horizon försökte och Loopen gjorde liknande strax efter mig och WASD. Jag och WASD la ner en halvtimma med att lista ut buggen och testa den för alla bb-koder på sidan. Om admin så önskar kan jag förklara hur den fungerar och vilka bb-koder som läcker. Som jag ser det har vi absolut hjälpt admin, nu blev ju buggen åtgärdad på bara några timmar, om än inte löst. Annars hade den kunnat snurra runt på sidan i månader.

Menade inte att det ni gjorde inte var bra ;)

Det finns dock fortfarande ingen storleksbegränsning på text.

: )

Senast ändrad:

12 Aug 2013
Bossen Admin
Trådstartare #397

Varit sjuk senaste 2 veckorna så inte hänt mycket sen dess dessvärre. Nu börjar sig tentaveckan närma sig också. Hursomhelst så hoppas jag få ordning på FuskaMynt-systemet till slutet av månaden, dvs kommer lägga en vecka på det efter tentan. Angående stor text så finns en regel §3.10 som funnits bra länge. I fall med stor text så medför den direkt varning då det enbart handlar om sabotage. Skulle gissa på att jag inte kommer att lägga tid på att koda om forumet för just "stor text" då det innebär att man sedan blir fast i forumet och inte kan uppgradera det lika enkelt efterhand till nya versioner som kan innehålla mycket skoj.

↗ till inlägget

Varit sjuk senaste 2 veckorna så inte hänt mycket sen dess dessvärre. Nu börjar sig tentaveckan närma sig också. Hursomhelst så hoppas jag få ordning på FuskaMynt-systemet till slutet av månaden, dvs kommer lägga en vecka på det efter tentan. Angående stor text så finns en regel §3.10 som funnits bra länge. I fall med stor text så medför den direkt varning då det enbart handlar om sabotage. Skulle gissa på att jag inte kommer att lägga tid på att koda om forumet för just "stor text" då det innebär att man sedan blir fast i forumet och inte kan uppgradera det lika enkelt efterhand till nya versioner som kan innehålla mycket skoj.

Kommer du räkna med alla fuskamynt man hade innan uppdateringen kom, eller kommer vi alla få börja om på noll igen?

Epixa gillar det här
Bossen Admin
Trådstartare #399

Allt fortsätter att vara som innan, så det börjar inte om.

3 gillar det här — visa vilka

Inget sådär superviktigt, men märkte att BB-koden på http://www.fuska.se/forum/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules inte verkar fungera längre

kattus och WASD gillar det här
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.