Hej!
Kortare.com är en liten mini hemsida jag kastade ihop härom dagen. Domänen som används är wyh.li.
Feedback på designen tack!
Hej!
Kortare.com är en liten mini hemsida jag kastade ihop härom dagen. Domänen som används är wyh.li.
Feedback på designen tack!
Jävligt smart sida tack som fan för denna
Stilren och snygg. Jag personligen hade dock föredragit om allt låg centrerat på sidan istället för högst upp.
Tycker de verkar som en smart sak. Men som Epixa skrev så ser man ju inte vad som döljer sig som sagt haha.
Sidan borde heta kort.com dock. Då hade den varit kortare.
ahahahah davve får mej alltid att dra på smil banden bra sida linus gillas starkt!
Tråkigt varför ta bort mitt inlägg :( ''
spam ÄR inte(!!!) tillåtet!!! kanske därför det blir raderad. ännu en gång nice sida linus jag har använt den mycket :cool: känar du kosing på den?
Tack för all respons!
Tycker de verkar som en smart sak. Men som Epixa skrev så ser man ju inte vad som döljer sig som sagt haha.
Hehe Jo de ska jag lösa!
Tråkigt varför ta bort mitt inlägg ''
Jo jag raderar länkar om jag ser de som SPAM. Alltså inga xxx länkar eller liknande får postas på kortare.com!
HAHA^^ Jo men om du vill kan jag lägga in så de blir wyh.li/k :P DÅ blir den kortare :p
↗ till inläggetdå försvinner ju en stor del i det hela.
Funderar också på lägga in en vidarebefodrings sida så man har chans att trycka bort om de råkar vara etc. meatspin ;p
↗ till inläggetdå försvinner ju en stor del i det hela.
Jo de är sant. Men jag kanske ska lägga in en blacklist på länkar ist? Te.x Redtube osv?
EDIT: Har flyttat ner själva rutan nu!
Hur gör du så sidan ändrar sig efter storleken på fönstret?
↗ till inläggetHur gör du så sidan ändrar sig efter storleken på fönstret?
Hemsidan kör med Foundation 4 för att göra hemsidan responsiv! Det är som Bootstrap om du vet vad de är? Responsiv design är A och O i webbdesign numera!
↗ till inläggetTack för all respons!
HAHA^^ Jo men om du vill kan jag lägga in så de blir wyh.li/k DÅ blir den kortare
↗ till inläggetHemsidan kör med Foundation 4 för att göra hemsidan responsiv! Det är som Bootstrap om du vet vad de är? Responsiv design är A och O i webbdesign numera!
Tack då kan jag försöka lära mig det :)
Har uppdaterat lite bland annat en knapp för markera länken och en blacklist!
Du borde ha events i stil med "Idag leder alla länkar till http://zombo.com!!!"
↗ till inläggetDu borde ha events i stil med "Idag leder alla länkar till http://zombo.com!!!"
Haha :P gillar idéen. Bara det att jag vill ju framstå lite seriös också;)
Jo men typ en dag om året eller nått för att fira sidans födelsedag eller nått. Det är PR-värde sånt du kan tjäna fet med cash på det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in