💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Gjort Idag? Irl

1 156 svar · startad

Azaaxin

Glidit runt med hojen och umgåtts.

Senast ändrad:

13 Aug 2014
Azaaxin

Samma som igår och kollat på Godzilla (2014)

16 Aug 2014

Supit

25 Aug 2014

Gick upp vid 09.00, åt frukost med flickvännen och gjorde liknande morgonrutiner. Åkte sedan till gymmet och flickvännen drog till skolan. Hon hade en lång håltimme vid lunchtid så vi åkte hem till mig, där hjälpte jag henne med matteläxor och lagade mat. Sen åkte hon tillbaka till skolan.

Efter det tänkte jag och en kompis att vi skulle byta generatorn i hans bil med generatorn i min gamla bil (som fortfarande står på gården) för att hans bil inte laddar batteriet. Men så kollade vi på generatorn och det var tyvärr inte samma så vi gick in och spelade tv-spel istället. Nu har jag suttit i cirka 2 timmar och bara läst på random internetforum med en snus under läppen och en kaffekopp i handen. 

Good day so far.

Vaknade vid 10 och insåg att jag försovit mig, så tog nästa buss till skolan och var där till lunch. Sen insåg jag att vi bara hade en timmas lektion till så jag kunde lika gärna skippat att åka då det tar 2 timmar att åka fram och tillbaka. Sen har jag spelat CS och tränat.

Azaaxin

Varit i skolan..

26 Aug 2014
↗ till inlägget

Gick upp vid 09.00, åt frukost med flickvännen och gjorde liknande morgonrutiner. Åkte sedan till gymmet och flickvännen drog till skolan. Hon hade en lång håltimme vid lunchtid så vi åkte hem till mig, där hjälpte jag henne med matteläxor och lagade mat. Sen åkte hon tillbaka till skolan.

Efter det tänkte jag och en kompis att vi skulle byta generatorn i hans bil med generatorn i min gamla bil (som fortfarande står på gården) för att hans bil inte laddar batteriet. Men så kollade vi på generatorn och det var tyvärr inte samma så vi gick in och spelade tv-spel istället. Nu har jag suttit i cirka 2 timmar och bara läst på random internetforum med en snus under läppen och en kaffekopp i handen. 

Good day so far.

Åkte till skroten i grannkommun och köpte en gammal snuskig generator med kompisen från ovan. Åkte sedan hem till honom och demonterade den kassa generatorn i bilen och monterade den nya. Nu sitter jag återigen vid datorn med en snus under läppen och en kaffekopp i handen.

Senast ändrad:

14 Sep 2014
Azaaxin

Gibbat.

15 Sep 2014
Bossen Admin

Kodat på sidan och fixat en bugg i en av ordlistorna.

Dave37 och WASD gillar det här

Pluggat och tagit det lugnt. Ska ta en tur med cykeln nu och kanske klippa gräset senare, annars tar jag det imorgon.

byggt lego

Horizon gillar det här
16 Sep 2014
Azaaxin

Varit i skolan.

18 Sep 2014

inte ett dugg 

20 Sep 2014

Jag började dagen med fika på stan med några kompisar fram till kl 2.

Sen gick jag upp till skolan för att hämta mina solglasögon som jag hade glömt där igår.

tog bussen hem och gick och la mig ca halv 4.

Vaknade vid halv tolv och gick upp och åt frukost.

Pillade med lite grejjer för pHaddergruppen och för Lingustic Team International

Gjorde inte mycket fram till lunch

åt lunch och kollade på doctor who

Kollade lite youtubesubscriptions etc.

Hade tråkigt och gick in på fuska och svarade på några trådar.

Nu tänkte jag försöka plugga lite.

Jobbat och har fått Skyrim-abstinens, så jag har fixat Windows 7 teman och spelat Skyrim från klockan 4 och framåt
Tog även bilen in till Göteborgs Studentbokhandel, för att jag behöver hitta till Göteborgs Studentbokhandel för att jag har beställt en bok på Göteborgs Studentbokhandel, för jag behöver en bok på Göteborgs Studentbokhandel som dom bara hade på Göteborgs Studentbokhandel. Det visade sig att den var slut när jag var på Göteborgs Studentbokhandel när jag kollade i Tisdags, så jag beställde en som jag ska åka till Göteborgs Studentbokhandel på Måndag och hämta ut boken från Göteborgs Studentbokhandel, så därför behövde jag lära mig vägen till Göteborgs Studentbokhandel för att hämta ut boken från Göteborgs Studentbokhandel.

Dave37 gillar det här

Vaknade vid 11 och åt mig 2 mackor med smör och skinka på till frukost. Efter att jag hade ätit en stadig frukost satte jag mig ner framför min datamaskin och kolla på världsmästerskapet i LoL och det kollade jag på fram till ungefär klockan 15. Efter det gick jag ut och tog mig en springtur i den oerhört fina naturen som vi har här i Sverige. Efter att jag kom in från min behagliga springtur satte jag mig och spelade lite Civilization V. Efter det åt jag tacos och sen fortsatte jag spela Civilization V och det tänker jag fortsätta med tills jag går och lägger mig.

21 Sep 2014

INGET

↗ till inlägget

INGET

Jag är jävligt imponerad att det har gått 16 timmar och du inte har gjort något på hela dagen.

Att inte sova eller vara vaken. Äta eller inte äta. Fan vad du är grym! :D

Ontopic: Spelat och hjälpt föräldrarna med trädgården.

22 Sep 2014

levat

360Xbox gillar det här
5 Oct 2014

Suttit i en bil i fyra timmar... kul...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in