↗ till inläggetDet mest intressanta är ju att det faktiskt är gratis och det framgår inte förrän man läser högst upp i villkoren.
Finns det något forum där det kostar att registrera sig? (Bara forum där de enbart folk skriver etc.)
Det där är bara en fatta-själv-grej som folk såsom jag skulle bli irriterad på, men eftersom en mycket stor grupp personer skippar villkor och sådan gröt så skulle jag tänka mig att det inte spelar någon roll.
Man vet oftast innan vilka regler det är på forum i helhet, men alla sidor har varierande tolerans på varje sida, kortfattat alla moderatorer och administratörer tar inte allt på lika stort allvar som här på fuska. Och det kanske är en av anledningarna till att medlemmar har blivit inaktiva. Om man är medlem här tillräckligt länge så får man mer varningar med tiden, oavsett hur man beter sig.
Och såklart det beror helt på hur andra medlemmar är mot en själv, om de rapporterar varje inlägg man skriver så ökar varningarna, eftersom det går i stort sett att hitta fel i allt.