↗ till inläggetInte bara, men till viss del, ja. Min placering är rätt så unik med tanke på att jag är den enda på topp 10 som är registrerad 2006 eller senare. Om det börjar skrivas interssanta saker är jag inte den som medvetet sitter med armarna i kors men som sagt, känns inte som om det ligger på mitt bord att dra igång sidan. Min tid har varit för många år sen. Jag är bara en tragisk kvarleva från en svunnen tid. Framtiden tillhör ungdommen. ;)Nu skryter du bara!
Feedback-Tråden För Nya Fuska
↗ till inläggetFinns ingen framtid.Framtiden tillhör ungdommen. ;)
Var med och skapa en då :) Om ungefär en månad så hoppas jag att nästa update skall vara klar. Sen blir det blir mer fokus på att omvandla gäster till medlemmar. För gäster finns det i överflöd, men andelen gäster som orkar bli medlemmar och dessutom skriva just i forumet är ju rätt lågt.
↗ till inläggetMånga av dagens spel väljer bort fusk funktionen, så det är inte så konstigt att sidan förlorar popularitet. .Var med och skapa en då :) Om ungefär en månad så hoppas jag att nästa update skall vara klar. Sen blir det blir mer fokus på att omvandla gäster till medlemmar. För gäster finns det i överflöd, men andelen gäster som orkar bli medlemmar och dessutom skriva just i forumet är ju rätt lågt.
Stämmer bra att det är allt färre fusk, samtidigt så ökar intresset för spel överlag. Eftersom fusken försvinner så har det blivit mer fokus på guider och liknande.
Nästa uppdatering som kommer mot slutet av denna månad kommer ha lite mer fokus på att få folk att bli medlemmar samt på frågesporterna. Bland annat så skall de återigen bli möjligt att skapa nya frågesporter.
Sett för ett tag sen att FuskaMedaljerna inte fungerar som de skall men glömt skriva det här. Hur som helst så räknas alla medaljer och de kommer att delas ut retroaktivt. Jag skall försöka få det fixat till nästa update så det fungerar automatiskt igen :)
Dykt upp rätt mycket buggar på senaste dagarna tråkigt nog. Så updaten för denna månaden kommer troligtvis att bli förskjuten några dagar. Min plan först vara att släppa den under slutet av denna vecka. Men vi får se hur det utvecklar sig.
Dave,
2022 så låser admin upp mitt konto på 0012 och då får du väl pilla i naveln över 2006 :)
Fuska.se visar verkligen en journal över vilket "Outlaw" man var och inte insåg att regler fanns då.
↗ till inläggetDave,
2022 så låser admin upp mitt konto på 0012 och då får du väl pilla i naveln över 2006 :)
Fuska.se visar verkligen en journal över vilket "Outlaw" man var och inte insåg att regler fanns då.
Hur menar du nu?
Snart är det dags för den mindre uppdateringen. Siktar på att ha klart den till helgen.
Någon som har en liten idé som ni hade velat ha? Vem vet, kanske hinner få till den om den är liten och bra isf.
skulle va bra att man kunde lägga upp bilder utan att behöva en url.
Var någonstans tänker du detta?
Det skall gå både i forumet och på övriga sidan att skicka in bilder utan länk som det är nu nämligen, men jag kanske har missat något ställe.
Jag skulle gärna vilja att man kunde högerklicka på en bild och få url:en till bilden. Jag är ganska säker på att det inte går nu.
Japp, jag får bara upp den här skiten:
Varken "visa bild" eller "kopiera länkadress" finns.
↗ till inläggetVarken "visa bild" eller "kopiera länkadress" finns.
Testa att högerklicka på knappen "save" nedanför bilden då får du upp alternativen du söker. Fungerar även att högerklicka på bilderna direkt i inlägget.
Edit: Så är det i Chrome, så kolla gärna hur det är i Firefox. Borde ju vara samma spontant tycker jag.
↗ till inläggetJa om jag vill se bilden för "Save", men det vill jag inte.Testa att högerklicka på knappen "save" nedanför bilden då får du upp alternativen du söker.
↗ till inläggetNopp, funkar inte.Fungerar även att högerklicka på bilderna direkt i inlägget.
Använder Firefox.
Dave, det går inte i fullscreenmode eller vad man ska kalla det. Har varit så så länge jag kan minnas. Vänster klicka inte på bilden först högerklicka direkt.
I fullscreen är det att det ligger en div över bilden så man inte får in standard menyn för bilder. Eller att den är en bakgrund för en div, skulle kunna dra en säkrare slutsats om jag såg koden.
Precis som ArcticEmpire skriver så fungerar det om du högerklickar direkt på bilden. Alternativt kan du högerklicka på save-knappen och välja "spara mål som" eller kopiera länkadress.
Lade in Firefox och testade ovanstående.
Då är det nya medlems/nyhetsbrevet på väg ut.
Ny design, men annars ungefär samma innehåll som innan.
Så kort och gott? Vad tycker ni om designen på medlemsbrevet?
↗ till inläggetSen "nya fuska" kom så har det alltid varit så att "full screen" öppnas så fort jag klickar på en bild, oavsett vilken musknapp jag använder. Sen handlar det inte om att spara bilden på datorn utan att få url:en till den på ett enkelt sätt. Jag fattar inte vad "fullscreen" ska vara bra för då det aldrig har varit någon efterfrågat det. Du efterfrågar saker som du skulle kunna ändra och när man kommer med förslag så får man bara en massa instruktioner om hur man kan göra det på något annat sätt. Det lättaste sättet för mig just nu är att citera inlägget och kolla i bb-koden, såvida inte tråden är låst. Men det var inte det som det hela handlade om. Bäst hade som sagt varit om hela den här "Full screen" funktionen togs bort.Precis som ArcticEmpire skriver så fungerar det om du högerklickar direkt på bilden. Alternativt kan du högerklicka på save-knappen och välja "spara mål som" eller kopiera länkadress.
Lade in Firefox och testade ovanstående.
Grejen är att detta har funnits sedan mars 2013, men även troligen i förra forummjukvaran, med att bilden visas i fullscreen om man klickar den. Forumet har endast fått mindre uppdateringar och framförallt ny design i senaste uppdateringen.
Att det fungerar annorlunda på nya Fuska vet jag faktiskt inte varför. Det kan lika gärna vara Firefox som har ändrat något då de släpper nya versioner ungefär en gång i månaden.
Det fungerar nämligen helt perfekt i både Chrome och Safari att högerklicka och ta spara bild/kopiera bildadress. I Firefox fungerar det men ett klick gör även att bilden kommer upp i Fullscreen vilket är lite onödigt. Men det handlar alltså inte om någon ny funktionalitet utan snarare att fixa en bugg som har med Firefox/Forumet att göra.
Buggen är noterad iaf, dock med lite lägre prio det finns en hel del andra buggar också som väntar på att bli undersökta och fixade.