💬
Logga in
Fuska.se

Nu Är Det Jul Igen

995 svar · startad

Vad bra att det blev en vit påsk istället  ;)

Ejmil gillar det här
21 Apr 2017

Haha. Ja nästan illa att det vart en vit påsk..tänk på alla påskkärringar som inte fick ta sig ett järn innan blåkulla. Eller att Jesus (som ju föddes vid jul och honom som vi hedrar vid jul. Är ju trots allt julforum) skulle ha frusit, iom att han va halvnaken på korset.. eller halvt påklädd.

Vi får hoppas att The moose kör en repris i år och kollar våra önskelistor till tomten.

Så börja redan nu tänka

3 May 2017

Önskade mig ingenting men fick endån en fin överraskning :)

29 Nov 2017

Spänningen med julafton har avtagit med åren men man ser ju givetvis fram emot lite julledighet! :)

[EDIT] Min årsdag här på fuska.se ligger även fyra dagar innan julafton. Hela 12 år fyller kontot i år! :D

Senast ändrad:

1 Dec 2017

Svara på ett inlägg från 2004 känns lite som att få kontakt från andra sidan haha =) Men vi får väl se vad tomten kommer med.
De flesta svenskar borde inte få någon julklapp alls med tanke på hur deras bristande förmåga att tänka självständigt och logisk, och rösta därefter.. Tänk om tomten kunde lösa det...

Trådstartare #966

Gud vad kul att för en gångs skull var det inte jag själv som bumpade upp denna fuska jul-tradition. Numera är det den enda stunden jag kommer tillbaka till forumet.

Ska hålla mig ontopic :D

Jag önskar mig en Switch! Ni andra?

Jag önskar er en god jul och ett gott nytt år. Ta hand om er och må väl! <3

↗ till inlägget

Spänningen med julafton har avtagit med åren men man ser ju givetvis fram emot lite julledighet! :)

[EDIT] Min årsdag här på fuska.se ligger även fyra dagar innan julafton. Hela 12 år fyller kontot i år! :D

Själv firar jag 14 ^^

↗ till inlägget

Svara på ett inlägg från 2004 känns lite som att få kontakt från andra sidan haha =) Men vi får väl se vad tomten kommer med.
De flesta svenskar borde inte få någon julklapp alls med tanke på hur deras bristande förmåga att tänka självständigt och logisk, och rösta därefter.. Tänk om tomten kunde lösa det...

Haha verkligen ^^

2 Dec 2017

julafton är bäst :P

3 Dec 2017
Trådstartare #968
↗ till inlägget

julafton är bäst :P

Eller hur :)

23 Dec 2017
Trådstartare #969

Älgen önskar alla fuskare där ute en god jul och ett riktigt gott nytt år!  :mellow:

24 Dec 2017
Bossen Admin

God jul och gott nytt år alla! =)

14 Feb 2018

nej

18 Dec 2018
Trådstartare #972

Antar att det inte blir många önskelistor som skrivs ned här i tråden. Så jag bumpar upp tråden endast för personlig nostalgi och sorgsenhet.  :D

Jag önskar mig nog något switch spel! Kanske Super Smash?

God Jul återigen Fuska och ha ett Gott Nytt År!

Vi ses 2019...eller?

24 Dec 2018
Bossen Admin

God jul och gott nytt år :)

WASD gillar det här

Då var det jul igen då  :). Jag kan dock inte bidra med någon önskelista, men 

God jul på er  :) 

Senast ändrad:

1 Jan 2019

God jul och gott nytt år fuska, även om jag är lite sen.

30 Nov 2019
Trådstartare #976

15 års jubileum för tråden, HURRA HURRA HURRA!

I femton år har jag kommit tillbaka till denna tråden. Nostalgitrippen tar inte slut. Fuska betydde något för många en gång i tiden. Anyways.

Hoppas att önskelistorna skrivs för fullt och att ni får en underbar jul. 24 dagar kvar! :)

Senast ändrad:

admin gillar det här
25 Dec 2019
Trådstartare #977

god jul fuska :)

Bossen Admin

God jul och gott nytt år!

The Moose gillar det här
6 Dec 2020
Trådstartare #979

Det är snart JUL igen! 16:e året i rad med denna tråd. Jag kan inte hålla klövarna ifrån att bumpa upp denna tradition varje år. Ge mig önskelistor. En PS5 kanske? 

24 Dec 2020
Bossen Admin

God jul på er alla! Själv önskar jag bara mig en fröjdefull jul 🎅

WASD gillar det här

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in