jag har en kompis som heter Tom när han spelar på battlenet så springer han fram till alla och frågar "har du hacka har du hacka
Diablo II
hur får man ´lättast en tozap
jag hitta maphack på www.mewgood.com lättast att få topaz på är att döda fiender kommer inte ihåg vilken exakt men jag tror det alra lättaste sättet är att skaffa itemdropmod finns också på mewgooddär finns också jamella shadowmaster nutcracker white item editor black item editor plus massa andra saker det bästa mod som finns för att få hög lv är faktiskt superbossmod men man kan INTE vara själv för att döda en av dom Andariel på normal är som 30 baal på hell så var FÖRSIKTIG!!!!!
om jag säger så här vad jag har läst om er så verkar ingen bättre än mig jag gör ju egna saker så lär er lite snälla jag begär inget men om ni vill ha hjälp så säg till jag kan inte köra föran vi har fixat datorn lite den är cp för den fattar inte att vi har videokort men vi har det men säg nått bra ni vill ha jag kan göra gubbar me det är inget svårt och vill ni ta en match nån gång??? jag öddar alla innan ni skadar mig ens ni kan använda hur mkt magi som helst men er mana tar slut efter ett tag men inte min
jag vet hur hon gör
jag kan ge er ett pogram som kan ge er 20 i varge skill, kopiera vapen, fylla på pengar, byta namn få 540 (max) i varge status point mm
bara adda mig på msn
P.S. det är shadow master :D
bra inte bara jag som vet hur man gör det är bra knasen men om ni behöver hjälp kan jag inte hjälpa er nu för jag måste fixa datorn videokortet cpar sig hela tiden men det ska vara fixat vid slutet av månaden hoppas jag
inga när man möter homom själv, men när man ska öppna "sigillen" så att han kommer fram så möter man 4-5 småbossar o en grupp fiender. en för varje sigill
Det är inte sant! Jag har mött Diablo innan (normal) och då kom det bara monster från tre av de där fem. Jobbigast är Oblivions Knights.
Så du säger lite fel.
Och Samus Aran du borde ha blood golem för dom leechar liv åt dej. Och har 215 i liv, tror jag.
finns de fusk till diablo? isf finns de ett som man får levlar ?
Du kan ladda ner t.ex editors på www.nightshiver.com , med editors kan du göra din gubbe på lvl 99 och såna saker...
p.s är diablo inne?
men trainers kan också göra så att du inte kan spela på karaktären!
Jag hade en ama på lvl 93 me WF och as bra saker men jag trötnade och tog bort gubben. nu har jag en sorc på lvl 89 me dom bästa sorc sakerna. :D 8)
Jag hade en ama på lvl 93 me WF och as bra saker men jag trötnade och tog bort gubben. nu har jag en sorc på lvl 89 me dom bästa sorc sakerna. :D 8)
Vad kul för dej. Det är ju inte alls kul.
Asså hittar inget på sidan kan du inte ge direkt länk.Eller vet nån annan ett annat fusk. (som man får levlar)
om du ger mig din mail eller om du har msn kan jag skicka en trainer åt dig!
ps. jag kollar om du har msn så du behöve rinte skriva!
hallå, jag sejär bara en sak: Diablo är sketans bra. Jag har det till mac och har just hittat en sak som gör att Mephisto, Diablo, korna från Moo Moo Farm och kanske nåra till finns i akt ett! Jag blevomringad av 4 Mephisto på en gång. På www.mewgood.com kan man hitta olika editors. Säkert också level edits.
spelar du super boss mode så överlever du inte länge!!!
jag hatar super boss mode men drop mod är skit kul man blir över mäktig. PS. fallens i act1 tappar typ occu och Wf hela tiden
spelar du super boss mode så överlever du inte länge!!!
Det är inge Super Boss Mode. Det gör bara att diablo och mephisto och korna och jag tror Baal okså kommer i första akten.
De er ti mac. Jag undrar om super boss mod finns till mac. Har du vart på den där hemsidan. Där finns det många edits till PC och de är seket bra.
funkar diablo2 iditor till tilläget med ???
Hur hackar man ner egna vapen och sånt från internet :?:
Jag har inte battle.net, kan man bara få egna vapen och sånt där :?:
ja editor sakerna funkar till LoD och jag har inte hittat vart man kan hacka ner egna vapen jag gör dom istället säg till om ni vill ha black sword :P