Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

om jag säger så här vad jag har läst om er så verkar ingen bättre än mig jag gör ju egna saker så lär er lite snälla jag begär inget men om ni vill ha hjälp så säg till jag kan inte köra föran vi har fixat datorn lite den är cp för den fattar inte att vi har videokort men vi har det men säg nått bra ni vill ha jag kan göra gubbar me det är inget svårt och vill ni ta en match nån gång??? jag öddar alla innan ni skadar mig ens ni kan använda hur mkt magi som helst men er mana tar slut efter ett tag men inte min

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara att leta.

Jag har inte så bra grejer men en 4 socket embossed plate och som har 285-350 i defence (minns inte) och 2 The Ward Gothic Shield som har lika mycket defence, men den ena behöver man inte reparera för den har 200 i durability och den andra 40, men den med 40 har alla resistances 47 men jag har inte hittat en bättre sköld ännu.

Jag behöver hjälp med Diablo i Nightmare! Jag är på levl 51 det är min hireling också (från act V) och han har 606 i liv, men ändå dör han före mej, och jag kan inte komma in i chaos sanctuary, för det kommer så många Oblivion knights hela tiden, och cursar mej och allt, och sen kommer ju det en massa venom lords, dom är inte svåra, och en massa andra såna där icke-magiker Knights, som står ivägen, för mej och sen när dom är döda så dör min barbarhireling, och dom oblivions dödar mej nästan. Dumma Diablo! :mrgreen: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...