💬
Logga in
Fuska.se

Diablo II

604 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

ja, hu kan du hjälpa nån överhuvudtaget när säkert hälften här är bättre än du!

2 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

om jag säger så här vad jag har läst om er så verkar ingen bättre än mig jag gör ju egna saker så lär er lite snälla jag begär inget men om ni vill ha hjälp så säg till jag kan inte köra föran vi har fixat datorn lite den är cp för den fattar inte att vi har videokort men vi har det men säg nått bra ni vill ha jag kan göra gubbar me det är inget svårt och vill ni ta en match nån gång??? jag öddar alla innan ni skadar mig ens ni kan använda hur mkt magi som helst men er mana tar slut efter ett tag men inte min

3 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

så du är en "open-player" hahaha... closed är mycket bättre + att jag också har open spelare med "black and white" saker!

Det är bara att leta.

Jag har inte så bra grejer men en 4 socket embossed plate och som har 285-350 i defence (minns inte) och 2 The Ward Gothic Shield som har lika mycket defence, men den ena behöver man inte reparera för den har 200 i durability och den andra 40, men den med 40 har alla resistances 47 men jag har inte hittat en bättre sköld ännu.

Jag behöver hjälp med Diablo i Nightmare! Jag är på levl 51 det är min hireling också (från act V) och han har 606 i liv, men ändå dör han före mej, och jag kan inte komma in i chaos sanctuary, för det kommer så många Oblivion knights hela tiden, och cursar mej och allt, och sen kommer ju det en massa venom lords, dom är inte svåra, och en massa andra såna där icke-magiker Knights, som står ivägen, för mej och sen när dom är döda så dör min barbarhireling, och dom oblivions dödar mej nästan. Dumma Diablo! :mrgreen: :evil:

Jag vill klara diablo! Diablo är svår och jag har inte ens hunnit in mer än ett par meter. Det är den där Oblivion Knight-hjältens fel. Jag behöver hjälp! :cry: :cry: :cry: :frown: :|

Hur gör man egna saker :?:

Nivå 3 · Lärling

jag minns inte vad jag använde för jag tömde allt efter ett virus!...

nu vet jag inte... men jag tror en hex editor var inblandad där!...

Nivå 1 · Novis

jag gör själv egna saker... det e hur lätt som helst med en "Jamella editor"..... det e vad jag använder iaf... med den kan du göra gubben till lvl99(men hur kul e det) och du kan ge den nästan hur mycket skills och liv och mana som helst....

Nivå 3 · Lärling

man kan väl inte göra black o white saker med jamellas editor???

man måste ha hex-editor då

Nivå 1 · Novis

det har jag ingen aning om.... HEX-editor... vad e de???

Nivå 1 · Novis

Asså jag undrar varför alla skriver att dem har characters i lvl 25 och sånt det e ju riktikt noobigt jag har två st i ladder (lvl 99) det tog lång tid

4 Nov 2003

OJ! Jag är kanske inte så bra men med palas tar det längre tid än med andra gubbar. Palas har mer i experince och det är därför det tar så lång tid. Men en barbar, necro, druid, assasin, sorc, och den där spjutisexperten går det snabbare för än för en Paladin överhuvudtaget.

Men jag tycker om dom. :D :shock: :D :mrgreen: :roll: :) :P 8) 8) 8) 8)

Asså jag undrar varför alla skriver att dem har characters i lvl 25 och sånt det e ju riktikt noobigt jag har två st i ladder (lvl 99) det tog lång tid

lol vad du ljuger... du, man kan se en lista på alla Ladder chars, och den som har högst lvl av alla Ladder chars har lvl 91 så LOL på dig!!

Nivå 3 · Lärling

hex editor är som jamella fast sämre min kompis ville ha saker normala men sakerna var inte bra så han ville ha bättre jag använder hexeditor jamella shadowmaster nutcracker och många mer jag gör en skillad gubbe med 50000000 i liv och mana på 3 sek så vill ni ha säg bara till och för att klara diablo så träna mkt innan du möter honom det är det enda tips jag ger och jag kör inte open bara med mina n00b kompisar annars är det closed och har såna saker med den nya patchen kan du göra det rinosaur???om du kan det mejla mig plz lr skicka här men ingen av er tar mig även fast jag inte lirar LoD så mkt lirar CS mer men gfår inget motstånd där heler och jag har inge ljud på datorn heller

Vad är det där hex editor :?:

var kan man hitta den :?:

Nivå 1 · Novis

eeehh...hinner inte mer med allt....men sms ..... jag råkade skriva 2 st när jag skulle skicka 1 :mrgreen:

Nivå 1 · Novis

lol vad du ljuger... du, man kan se en lista på alla Ladder chars, och den som har högst lvl av alla Ladder chars har lvl 91 så LOL på dig!!

eeeh e du riktigt konstig du har säkert kollat på vanliga listan men jag spelat exp (expansion) så LOL :new_alien:

lol jag kollade på exp listan, jag kollade ffs på alla listor och den som hade högst lvl var en person på lvl 91 så ffs sluta ljuga, du e redan avslöjad!

5 Nov 2003

Ehhhhh...har alla ni PC? :shock: :?

Nivå 6 · Fuskare

förmodligen! men det är väll inget ovanligt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in