Jag har aldrig kört Diablo II någon gång...
Är det häftigt?
Verkar som det för jag gillar spel med trollkarlar och troll osv..
Jag har aldrig kört Diablo II någon gång...
Är det häftigt?
Verkar som det för jag gillar spel med trollkarlar och troll osv..
lol, might. en war cry, en leap attack mot dej o nåra concentratade attacker så e du död
Barbar! :twisted:
Dom är ganska bra men kan dö lätt mot en Paladin med Charge, Might, Holy Freeze, och Thorns. Om jag skickar min Paladin och Hireling mot dig och du är på samma level som jag så vinner jag ändå för jag har så bra grejer. :D :D :D
du hanget möter du mig så dör du lätt min paladin kills you :lol: :wink: sorry :(
och hur f*n vet du att jag inte har bättre grejer än dej?
diablo är ****** dåligt! jag menar det!
/V / / l
Link_Cable alla har ju olika åskikter själv spelar jag diablo nästan varje dag det äger jag har lvl 81 på 4 chars utan fusk
Ok, men min brorsa har också en Necromancer man han har inte satsat på curse alls, jag tycker att han gör väldigt fel men det tycker inte han. vad tycker ni :?:
ja tycker curse suger men ja gillar ju sommuning det gör ja med druid assassin med
Ni e så loligt n00biga om man kör online får man hjälp kör man sp så ska man döda diablo på högst lvl 27!!!ja gjorde på lvl 23!!!:D:D
Sayonara n00bs
jag har klarat diablo på lv 25 utan hireling o offline =)
jag har klarat diablo på lv 25 utan hireling o offline =)
gud va svårt jag kan klara diablo på lvl 20 med en sorc
det e ganska fegt att stå o kasta spells på avstånd hela tiden tycker jag, men iof e det inte svårt
håller med.det e ganska fegt att stå o kasta spells på avstånd hela tiden tycker jag, men iof e det inte svårt
Åsså ni borde lära er spela d2 ordentligt.....Lite "nybörjar" saker ni borde kunna/veta!
Amazon första amazonen ska allti va java å satsa mest på java skills
Assasin ska sattsa på shadow master och lite charge upp skills
Barbar ere bara att ösa på med (beror på vapen) Yxa=axe mastery och berserk 2 vapen=whirlwind
Druid= summon och shape shift
necro= summon och curse
sorc= nova och frozen orb
paladin= zeal och fantactsim
Om ni int har fattat så e ni för färligt sega :!:
vem f*n e det som e nybörjare här då, hehe
MEN!! SLUTA SKRYTA HELA TIDEN!! :evil:
Åsså ni borde lära er spela d2 ordentligt.....Lite "nybörjar" saker ni borde kunna/veta!
Amazon första amazonen ska allti va java å satsa mest på java skills
Assasin ska sattsa på shadow master och lite charge upp skills
Barbar ere bara att ösa på med (beror på vapen) Yxa=axe mastery och berserk 2 vapen=whirlwind
Druid= summon och shape shift
necro= summon och curse
sorc= nova och frozen orb
paladin= zeal och fantactsim
Om ni int har fattat så e ni för färligt sega :!:
mm, trorru att du e bra på nå sätt lr?? hur som helst tar du mig aldri på d2, ingen tar mig där.. och alla som kör på open e riktiga nOObs, d e closed som gäller. Spelar i en Elite clan som heter SS, själv e jag CL för den.
srry för att jag skröt nu, men jag kunde inte låta bli att visa vem som e mästaren :twisted:
Du!!!!! hur mycket skadar din gubbe dåoch hur f*n vet du att jag inte har bättre grejer än dej?
min har en great maul som skadar
160-264 just nu altså för jag kan inte använda mitt andra vapen :lol: och min rustning har överdrivet mycket defend :wink:
???
great maul????Du!!!!! hur mycket skadar din gubbe dåmin har en great maul som skadar
160-264 just nu altså för jag kan inte använda mitt andra vapen och min rustning har överdrivet mycket defend
IK maul är ju mycket bättre!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in