Hoppa till innehåll

Diablo II


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vill klara diablo! Diablo är svår och jag har inte ens hunnit in mer än ett par meter. Det är den där Oblivion Knight-hjältens fel. Jag behöver hjälp! :cry: :cry: :cry: :frown: :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 604
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OJ! Jag är kanske inte så bra men med palas tar det längre tid än med andra gubbar. Palas har mer i experince och det är därför det tar så lång tid. Men en barbar, necro, druid, assasin, sorc, och den där spjutisexperten går det snabbare för än för en Paladin överhuvudtaget.

Men jag tycker om dom. :D :shock: :D :mrgreen: :roll: :) :P 8) 8) 8) 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore
Asså jag undrar varför alla skriver att dem har characters i lvl 25 och sånt det e ju riktikt noobigt jag har två st i ladder (lvl 99) det tog lång tid

 

 

 

lol vad du ljuger... du, man kan se en lista på alla Ladder chars, och den som har högst lvl av alla Ladder chars har lvl 91 så LOL på dig!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hex editor är som jamella fast sämre min kompis ville ha saker normala men sakerna var inte bra så han ville ha bättre jag använder hexeditor jamella shadowmaster nutcracker och många mer jag gör en skillad gubbe med 50000000 i liv och mana på 3 sek så vill ni ha säg bara till och för att klara diablo så träna mkt innan du möter honom det är det enda tips jag ger och jag kör inte open bara med mina n00b kompisar annars är det closed och har såna saker med den nya patchen kan du göra det rinosaur???om du kan det mejla mig plz lr skicka här men ingen av er tar mig även fast jag inte lirar LoD så mkt lirar CS mer men gfår inget motstånd där heler och jag har inge ljud på datorn heller

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...