jag hatar fusk spela legit i stället
Diablo II
jag hatar fusk spela legit i stället
Jag fuskar inte. Jag anvender bara bossmadness. Mephisto o diablo o baal o korna kommer i akt ett. man kan möta dem i akterna där man bruka möta dom.
ja editor sakerna funkar till LoD och jag har inte hittat vart man kan hacka ner egna vapen jag gör dom istället säg till om ni vill ha black sword :P
Vad är black sword för nåt :?:
super bra fusk vapen som kan anvndas i open battle.net hehe... jag gillar dom!
KAn ni säga vad thawing potion används till
den kastar man på fiender vad annars???
använder man inte den till att tina upp sig själv när man är frusen?
tack för tipset ozon
nej det gör man inteden kastar man på fiender vad annars???
hhahaha jag kan det och det skadar dom för mig lr är det en bugg????
Vet nån varför man inte kommer in på diablo ibland?
vet ni vad svårt det är att hitta gidbin i flayer jungel och en khalims hjärna i flayer dungeon
har ni någon tips för det är jäkla svårt "Allt detta är i act3"
jag tycker dianlo e jätte kul men man tröttnar ibland men de blir kul snart igen
Vet nån varför man inte kommer in på diablo ibland?
det är video kortet jag har samma problem men för mig kan det vara i 3-4 månader men på andra spel funkar det
hhahaha jag kan det och det skadar dom för mig lr är det en bugg????
du läser väl fel på strangling gas potion och thawing ;)
nej ozoon det gör jag inte men för mig funkar det varför vet jag inte men jag måste ändå fixa videokortet kan nån hjälpa mig???? jag måste testa den nya patchen
vet ni vad svårt det är att hitta gidbin i flayer jungel och en khalims hjärna i flayer dungeon
har ni någon tips för det är jäkla svårt "Allt detta är i act3 hallå svara mig :evil:
leta bara till slut hittar du men det är ganska svårt i act3
ja svårare än så är det inte men om du inte hittar det skaffa maphack det finns på www.mewgood.com där finns många andra saker som jag har sagt tidigare
vet ni vad svårt det är att hitta gidbin i flayer jungel och en khalims hjärna i flayer dungeonhar ni någon tips för det är jäkla svårt "Allt detta är i act3"
Gidbinn hittar du en bit ifrån Flayer Dungeon-ingången. Nere i Flayer Dungeon level 3 finns det nånstans en flayer shamanhjälte. Han har åftast cold enhancement. Han ska du döda. Ibland finns guldkistan hos honom, ibland inte. Så de e bara å leta! :D :D 8) 8)